Moi!, haluaisin kysyä että voiko sijaisvanhemmaksi ryhtyä aikuinen ihminen, joka ei ole käynyt pride valmennusta? Olen itse siis semmosessa työssä että tapaan sossuja päivittäin ja he ovat niikun kollegoitani. Olen tämän lapsen ammatillinen tukihenkilö, jonka sijaisvanhemmaksi haluaisin ryhtyä, kun hänelle etsitään sijaisperhettä. Niin mietin että pystynkö ryhtymään sijaisvanhemmaksi, vaikka en olisi käynyt tuota kurssia, koska se sijoitus pitäisi tehdä ”kiireellisesti” eli tässä loka marraskuun aikana ja olen käytännössä sossu itse ammatiltani.
VOIKO OLLA SIJAISVANHEMPI VAIKKA (EI) OLISI KÄYNYT PRIDE VALMENNUSTA?
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, voit alkaa sijariksi. Monet ovat käyneet kurssin jälkeenpäin.
- Anonyymi
Monet eivät ole käyneet ollenkaan.
- Anonyymi
Yleensä kuka vaan kelpaa.
- Anonyymi
Lain mukaan pitää olla koulutus. Ei kelpaa kuka tahansa nykyisin.
- Anonyymi
Niin paitsi...paitsi... ja paitsi.... ja lapsia ei saa olla ylipaikoilla paitsi....ja paitsi...ja paitsi...
Ja rahanahneet löytäväty nuo porsaanreijät.
Ja noin 30 tunnin kurssia ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua koulutukseeksi.
Narsistit ja manipulaattorit ja valtaa käyttävät verkostohämähäkit aikuisine lapsineen naruttavat pikku Priden vetäjiä mennen tullen. Arvatkaa ketkä kärsii? Nimimerkillä kokemusta on.
Meidän tapauksessa Rouva lukki totesi: "Meidän Ville ei tykkää koulutuksista, joten ei sitä voi pakottaa sinne..." Tässä vaiheessa inhottava kalman talo oli jo täynnä eri-ikäisiä lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647