Moi. Olen nyt miettinyt miksi ei ole vääntöjä kiihtyessä. Vaikka huudatan kierroksia 10000 ja kytkinpommitan todella pieni nykäsy. Toinen vika on, että kun pistän kaasun pohjaan kierrokset nousee normaalisti 6000 sitten tuntuu siltä, että tukehtuisi tai jotain koska kierroksien nousu hidastuu todella paljon ja ei tunnu oikealta. Kun tulee piikki kierrokset nousee taas hyvin.
juttuja joita olen tyhnyt
-kaasarin puhdistus
-tulpan väri hyvä
-uusi sylkkäsarja
-uudet kytkinlevyt
-vaihteistöön vaihdettu 10w40 öljyä
-suutin 88
-kuriton vakioputki
-kytkintä säädellyt kahvasta varmaan jokaseen mahdolliseen paikkaan jossa se toimii
-välit 10-51 eli kyllä pitäisi jaksaa
-pytty ei vuoda
-läppäpalat hyvät
nyt ainoa juttu joka tulee mieleen on, että sytytys olisi myöhässä. Oikeasti auttakaa mua alkaa mennä hermot tän vehkeen kanssa, koska vaikka mitä teen ongelma ei lähde.
kuinka säätää Yamaha dt50 sytytys
7
214
Vastaukset
Ja unohdin mainita, että mäntä jonka vaihdoin niin tuntui ihan paska laadulta. kevyt ku mikä ni ostan kunnon männän sunnuntaina ja laitan silloin kiinni.
Ja jos, ette tajunnu mitä tarkotin tolla et kierroksien nousu hidastuu 6000 kohalla ni voin pistää videon tänne
- Anonyymi
Ootko muita suuttimia kokeillut? Ja pistä vaan videota.
- Anonyymi
Aivan selkeästi on pakovastuksien puutetta, kurittomassa vakio röörissä? Ja mäntä pittää olla kepeä eikä paska moukku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850