Ehdotin miehelle kahvittelua kahvilassa. Sillä hetkellä se ei sopinut, joten asia jäi. Nyt mietityttää, että tajusiko mies ollenkaan miksi ehdotin kahvittelua. Odotan nyt häneltä jotakin aloitteellisuutta asiassa nimittäin. Odotanko turhaan?
Miten mies tajuaa kutsun kahville?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai ymmärsi miksi kysyit. Siksi ei lähtenytkään.
Ehkä kahvila on väärä paikka. Kutsu hänet kämpille. Katso tuleeko. Jos tulee, voit jo siirtyä seuraavaan vaiheeseen. Näytä hänelle aivan rohkeasti ja luontevasti kauneintasi ja kysy, haluaisiko myös jälkiruokaa.
Kyllä sinun kannattaa olla aktiivinen, ettet turhaan menetä häntä. Odottelu ja arvailu on turhaa pelleilyä. Jos ei onnistu, niin ei, mutta mitään sopimatonta tai kaduttavaa et ole tehnyt. Menestystä sinulle! 🌹- Anonyymi
Kyllä kai jokainen suomalainen ihminen tajuaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kahville pyytämisen osoittavan kiinnostusta? Jos nyt ei ole kyse jostakin liiketuttavasta. Silloin pyynnön varmasti tulkitsee toisin.
Se minkä asteisesta kiinnostuksesta puhutaan, riippuu taas siitä missä kahvittelu tapahtuisi. Kahville kahvilaan on tutustumista varten ja kahville jonkun kotiin on paljon intiimimpää.
Jos tyyppi ei ole suomalainen, niin sitten on eri juttu. Suomalainen "kahvietiketti" on suurimmalle osalle heistä vieras, eikä kahvikutsulla ole samaa vivahdetta. - Anonyymi
tottakai se on oikein minutkin voi pyytää minä kyllä oisin valmis heti siisä se alkaa ootan että joku kysys
- Anonyymi
Sillä hetkellä ei oikeasti sopinut kahvittelu, hänellä oli muu tärkeä asia, joka piti hoitaa juuri silloin, eli kieltäytyminen ei johtunut ainakaan pelkästään siitä, että ei olisi kiinnostunut. Minua on nyt vain vaivannut, että tajusiko hän tosiaan, että yritin tehdä matalankynnyksen aloitetta. Mutta voinen siis varmaan luottaa, että hän tajusi, että se oli aloite, ja jos hän ei tee itse nyt mitään, voin unohtaa koko jutun?
- Anonyymi
Siis edellisen viestin kirjoitti ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti tajusi ja varsinkin jos ei vastannut mitään jatkoehdotusta niin.... yleensäkin jos merkkejä pitää onkimalla onkia miehestä, niin yleensä sitä ei kiinnosta. Tosin erikseen on pelaajat, jotka antaa merkkejä vaikka ei kiinnosta. Ite oon ravintola-alalla ja tulee flirttailtua, vaikka ei tarkoita mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti tajusi ja varsinkin jos ei vastannut mitään jatkoehdotusta niin.... yleensäkin jos merkkejä pitää onkimalla onkia miehestä, niin yleensä sitä ei kiinnosta. Tosin erikseen on pelaajat, jotka antaa merkkejä vaikka ei kiinnosta. Ite oon ravintola-alalla ja tulee flirttailtua, vaikka ei tarkoita mitään muuta.
Ja vielä et se "muu hoidettava asia" voi olla mikä vaan pyykistä, kaupassa käyntiin, tyttöystävään tai oikeasti johonkin tärkeään mitä ei oikeasti voi siirtää. Et näitä tällaisia on sinänsä turha spekuloida, kun ei voi kun uskoa mitä se toinen sanoo. Riippuu teidän taustasta myös et kuin tunnette.
Anonyymi kirjoitti:
Jos on este, kahvikutsun perusteella ei yleensä tulla toiste. Pitää kutsua uudelleen. Kolme kertaa lienee maksimi. Yleensä kaksikin kertaa riittää selvittämään, onko vastapuoli estynyt. Yksi kerta jää ilmaan, mutta sekin on selvä, jos kieltäytyminen on selkeä.
Opiskelutoverini kutsui minut kahville ja osoitti oma-aloitteisesti ystävyyttään hieromalla kauniit elimensä orgasmiin. Jatkossa sitten tiesinkin, mitä on odotettavissa. Nättiä! 🌹👀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738