Lento AY141,Ruoka oli luokatonta! Pelkkää miinusta!! Ei mitään hyvää sanottavaa! Niin ja taas se juoma "uusi"konsepti,ei olutta tai viiniä ruuan kanssa ilmaiseksi!! Vielä kerran joudun pakkaamaan itseni Finnairiin ja jos silloinkin on tarjoilut yhtä paskat,en minä,eikä ketään perhepiiristäni osta enää ainoatakaan lippua Finnairilta. Tervetuloa kilpailijat!! Ja nyt näsäviisaat ,"ei ole mikään ravintola"ääneen,jotka ei ikinä ole lentäneet pitkää lentoa.
Ruoka ja juomat
5
82
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku joka luulee olevansa iso tirehtööri. Eikö olisi parempi pysyä Mäntyharjulla äitin kanssa pirtissä sinunkin eikä käydä pallomahan kanssa Pattayalla porsastelemassa.
- Anonyymi
Suomalaisten ei kyllä kannata syödä yhtään enempää kun suuri osa kamalia läskejä.
- Anonyymi
Onhan ne lentokoneen ruoat melko heikkotasoisia.
Tiedä sitten ne tilatut ruoat jotka maksaa lisää, onko parempia. Tai edes isompia.
Suwalla kuitenkin löytyy hyviä ruokapaikkoja. - Anonyymi
Aloittajalla rahat loppu jo menomatkalla ? Vaiko kenties koko matka oli mielikuvituksen tuotetta?
- Anonyymi
Finnairin ruoat eivät pärjää esimerkiksi Turkish Airlinesille, mutta kyllä ne ihan syötäviä ovat.
Ilmaisia viinoja Bangkokin lennoilla ei tosiaan ole. jos tuo on kynnyskysymys, kannattaa sitten varmaan valita joku muu lentoyhtiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667