Jos olet, niin kuulut luultavasti enemmistöön.
Koska meidän on kuitenkin huomioitava myös vähemmistöt, meidän on uudistettava henkilötunnuksemme. *konservatiivinkyyneliä*
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/rinteen-hallitus-uudistaa-henkilotunnuksia-sukupuolisidonnaisuudesta-luovutaan/cf1c6abd-0ea6-42a5-b0ee-0119fd75bf0f
Arvatkaapa paljonko tuokin tulee maksamaan? Ihan helvetisti tullaan tekemään työtunteja asian eteen, joka ei helpota tai paranna valtavan enemmistön elämää millään tavalla.
Kumoan jo ennalta jutussa esitetyn väitteen "Henkilötunnuksen muodosta johtuen mahdollisia tunnuksia on rajallinen määrä, mikä voisi tulevaisuudessa aiheuttaa ongelmia niiden riittävyydelle."
Ei aiheuta. Yhtenä päivänä syntyneitä suomalaisia ei ole koskaan lähellekään viittäsataa, minkä nykyinen tapa sallii. Vain passinsa hukanneita samana vuonna syntyneitä tulijoita voi olla, mutta ei heidän kaikkien tarvitse olla syntynyt tammikuun 1. päivänä.
Oletko mies tai nainen?
1
<50
Vastaukset
Sitten esitän ongelmaan vielä ratkaisun, josta Rinteen hallitus voisi maksaa minule vaikka muodollisen miljoonan euron konsultointipalkkion.
Tehdään sopimus, että hetun toiseksi viimeisin merkki ei määritä sukupuolta eikä ole koskaan määrittänytkään. Se on vain sattumaa, että parittomilla numeroilla on ehkä keskimäärin vähän möreämpi ääni kuin parillisilla. Ongelma ratkaistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398