Hyundai ImageQuest L70D vai LG 1715SS
Näyttävät molemmat olevan netanttilassa 299?.
Tiedän kyllä että halvempiakin paikkoja on ostaa mutta sattuneesta syystä ajattelin monitorin tuolta hommata ;)
Miten tuollainen TFT näyttö soveltuu elokuvien katseluun jos vertaa CRT näyttöön?
Kumpi TFT?
3
900
Vastaukset
Ominaisuuksien puolesta ehdottomasti Hyundai noista kahdesta.mm.Dvi-liitäntä puuttuuu Lg:n mallista.
Kuvanlaaduissa on muuten littunäytöissä isojakin eroja.Voithan tilata molemmat kokeelle ja laittaa huonomman,tai vaikka molemmat,takaisin asiakaspalautuksena maksutta jos eivät sovellu käyttöösi.Kaksi viikkoahan saa kokeilla ennen ostopäätöstä.Ainoa että postiin saa raahata takaisin.
Itsekin netanttilasta osamaksun ja pienen koron "ansiosta" ostin littunäytön,nyt jo sieltä poistuneen Acerin 1714:n.Ihan tyytyväinen olen ollut.
Leffakäytössä saattaisi olla paras se missä sisäänrakennettu televisioviritin.Tosin hintaakin sata euroa enemmän.
Elokuvakäytöstä en tarkemmin osaa sanoa kun en tykännyt vanhasta näytöstäkään katsoa.- joni
Kiitos hyvästä vastauksesta. Onhan se eriasia katsella monitorilta kun esim tykiltä mutta välillä ei vaan jaksa tykkiäkään katsella.
- Kekkuli
ääneni hyundaille. Juurikin katselen tuollaisesta näytöstä. Oli pari viikkoa ennen tätä lg:n 1730b malli (dvi liitäntä )ja sen kerkesin tuossa ajassa jo vaihtaa kerran valovuodon takia. Kuvakin on huomattavasti parempi tässä hyundaissa. Lg kävi meillä molemmilla (minä ja emäntä) silmiin eikä saanut oikein säädettyä kohilleen mitenkään. Samalla säätö ohjelmalla hyundain kuva on herkkua. En kadu ostostani kun on vielä hintakin kohdallaan 299eur ja lg oli 359eur. Peli hommissa ja elokuvatkin toistaa ilman moitteita. Hinta/laatu erittäin hyvä hyundaissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022