Veneen laskupaikoilla? alajärvellä on kaupungin ainossa venesatamassa lukittu puomi edessä.
https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/karttapaikka/
Onko vimpelissä järvelle puomi esteitä?
10
129
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä on kaivettu vallihaudat venesataman ympärille. Sen lisäksi rautalangat ja miinakenttä löytyy. Tänne ei mitään dorkaveneilijöitä kaivata eli pysy kaukana!
- Anonyymi
Vain järveä olisin tullut ihailemaan autolla ja käynyt vimpelin ruokakaupassa ostamassa jotain siniseen hetkeen. Ajetaan ohi sitten,kiitos.
- Anonyymi
Ei ole esteitä. Tervetuloa Vimpeliin veneilemään.
- Anonyymi
Onko perää että oltais ostamassa edustus autoa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko perää että oltais ostamassa edustus autoa ?
KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Ilman muuta kunta tarvitsee näyttävän edustauton ja virkakuljettajan. Kyllä Vimpelin vaakunalla varustettu auto parantaa Vimpelin imagoa ja vähentää kunnan maksamia kilometrikorvauksia eli hanke on myös taloudellisesti edullinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Ilman muuta kunta tarvitsee näyttävän edustauton ja virkakuljettajan. Kyllä Vimpelin vaakunalla varustettu auto parantaa Vimpelin imagoa ja vähentää kunnan maksamia kilometrikorvauksia eli hanke on myös taloudellisesti edullinen.
Eikö sitä autoa voisi ajaa itse vai eikö ole ajokorttia tulisi edukas juttu, jos ei sitten pakko palkata virka autolle kuski. ei mitään karva ooppelia vaan ministeripeli pitää olla. kannatan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sitä autoa voisi ajaa itse vai eikö ole ajokorttia tulisi edukas juttu, jos ei sitten pakko palkata virka autolle kuski. ei mitään karva ooppelia vaan ministeripeli pitää olla. kannatan
Elä halveksi karvaooppelia mulla on sellainen ja hyvin menee vaikka vanha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Kyllä virkalakkinen ja -suinen virkakuski pitää olla. S e lisää Vimpelin mainetta kun virkakuski availee asennossa seisten oven matkalaiselleen. Ja tietysti varsinkin pitkät matka ovat nykyvempaimilla matkustajan tehokasta työaikaa eikä kukaan ole räpsyttämässä työhuoneen liikennevaloja.
- Anonyymi
Puomit laitettiin, oli pakko koska B sairaala suljettiin ja täysin sekaisin olevat vipeltäjät on nyt vapaana! 🤪
- Anonyymi
Joko ne saatu kiinni? Uskaltaako jo tulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645