Onko vimpelissä järvelle puomi esteitä?

Anonyymi

10

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä on kaivettu vallihaudat venesataman ympärille. Sen lisäksi rautalangat ja miinakenttä löytyy. Tänne ei mitään dorkaveneilijöitä kaivata eli pysy kaukana!

• Anonyymi

Vain järveä olisin tullut ihailemaan autolla ja käynyt vimpelin ruokakaupassa ostamassa jotain siniseen hetkeen. Ajetaan ohi sitten,kiitos.

• Anonyymi

Ei ole esteitä. Tervetuloa Vimpeliin veneilemään.

• Anonyymi

Onko perää että oltais ostamassa edustus autoa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko perää että oltais ostamassa edustus autoa ?

KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Ilman muuta kunta tarvitsee näyttävän edustauton ja virkakuljettajan. Kyllä Vimpelin vaakunalla varustettu auto parantaa Vimpelin imagoa ja vähentää kunnan maksamia kilometrikorvauksia eli hanke on myös taloudellisesti edullinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Ilman muuta kunta tarvitsee näyttävän edustauton ja virkakuljettajan. Kyllä Vimpelin vaakunalla varustettu auto parantaa Vimpelin imagoa ja vähentää kunnan maksamia kilometrikorvauksia eli hanke on myös taloudellisesti edullinen.

Eikö sitä autoa voisi ajaa itse vai eikö ole ajokorttia tulisi edukas juttu, jos ei sitten pakko palkata virka autolle kuski. ei mitään karva ooppelia vaan ministeripeli pitää olla. kannatan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sitä autoa voisi ajaa itse vai eikö ole ajokorttia tulisi edukas juttu, jos ei sitten pakko palkata virka autolle kuski. ei mitään karva ooppelia vaan ministeripeli pitää olla. kannatan

Elä halveksi karvaooppelia mulla on sellainen ja hyvin menee vaikka vanha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KIRKKOTIENMAISTERI TERVE! Kyllä virkalakkinen ja -suinen virkakuski pitää olla. S e lisää Vimpelin mainetta kun virkakuski availee asennossa seisten oven matkalaiselleen. Ja tietysti varsinkin pitkät matka ovat nykyvempaimilla matkustajan tehokasta työaikaa eikä kukaan ole räpsyttämässä työhuoneen liikennevaloja.

• Anonyymi

Puomit laitettiin, oli pakko koska B sairaala suljettiin ja täysin sekaisin olevat vipeltäjät on nyt vapaana! 🤪

• Anonyymi

Joko ne saatu kiinni? Uskaltaako jo tulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60