Merikotkan pariutumisen dialektinen logiikka

Katselen ikkunasta merelle ja näen vanhan valkopääkotkan kaartelevan etsien saaliikseen fröökynän puudelia tai jotain. Sen perässä lentää kiljukaulahakkarainen vahvassa etuhönössä. Minä vaan katson ja kummastelen maailman menoa.

NYT iski idea ! Kerrassaan verraton. Nimittäin, tasa-arvoinen yhteiskunta on perin vaikea tavoittaa. Mutta jos sallimme, että toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset, ongelma poistuu. Vielä kun lisätään, että kaikki, siis jokainen yksilö yhdessä ja erikseen on tasa-arvoisempi kuin toiset, niin tasa-arvo saavuttaa huippunsa. Näin kristallisoitui terävässä ajuskopassani taas yksi ylivertainen teesi. Jonain kauniina torstai-iltapäivänä hakkaan vompatin hampailla kaikki teesini yhdellä kertaa puoluetoimiston oveen opiksi ja ojennukseksi.

Eläköön vallankumous, eläköön merikotka, eläköön Teuvo Hakkarainen ja liittyköön hänkin keskustapuolueeseen !

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa folklorea. Olen haltioitunut.

• Anonyymi

nousu- vai krapula?

• Anonyymi

Se on kirjottanu sen yli viikko sitten.

• Anonyymi

Tervehdys sinne Taalainmaalle.
      Varmaan olet taaloja keräillyt !
      Siitä kulmiltasi kesällä ajeltiin eukkojen kanssa matkalla Nauvoon.
      Kurvattiin kyläsi läpi, ja selostin alueen historiaa, mitä olin netistä opiskellut.
      Eukko, anoppi ja käly (puolison sisar) seuranain, niin siinä ei paljoa ollut sananvaltaa kuskilla. Mutta löin heidät älläkillä kun aloin kertomaan alueesi historiaa. Anoppikin katsoi silmät silorenkain, että siinä vävy joka osaa ja tietää.

• Mahtavaa ! Tervehdys myös sinulle ja hallituksellesi (ne naiset, ne naiset)...

Ei sitä tiedä vaikka mentäis ensi suvena yhdessä kalaan :-) Ja jos otat enempi porukkaa mukaan niin mun paattiin mahtuu yhteensä 6. Huomenna haen affenia jos Ahtio suo, ja kyllähän se suo. Nauvo on hieno paikka. Mulla on iskän puolelta suku Kökarista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      255
      4554
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3237
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2293
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe