Onko kurvit omaava nainen mielestänne seksikäs? Saako olla esim koon omaava?
Itse olen 94kg ja vartaloltani tiimalasi. Rinnat ovat 100F ja pyllyni on isohko. En ole sinut itseni kanssa, tuntuu etten kelpaa kenellekkään. Haluaisinkin kuulla onko nykypäivän ihanne timmit mimmit🤷🏼♂️
Kurvikas nainen
6
255
Vastaukset
Todellakin saa olla kurvikas, itse fantasioin jatkuvasti seksistä muodokkaamman naisen kanssa. Kiihottaisi todella paljon nautiskella noista sun isoista rinnoista, hieroa niitä öljytyin käsin....
- Anonyymi
Nää nyt on maku asioita,itse en siedä naisella juuri yhtään läskiä, suomalainen yhteiskunta kasvattaa järkkyttäviä siideri valaita.Sairaan näköisiä läskejä,läskit pitäs laittaa maksumieheksi kun puhutaan terveydenhuollon asiakkuudesta,nyt terveet maksaa lihavien ja elintapa sairauksien hoidot.ym
Kiitos kysymyksestäsi :)
Voin vain kertoa omista mieltymyksistäni ja kyllä minulle on tärkeää, että naisella on tiimalasivartalo. On niin suuri ilo kuljettaa kättä sellaisella uumalla. Ja muutoin ei naisen tai - koolla ole niin suurta merkitystä. Itse asiassa mieluummin :). Joten vartalosi on ilmeisesti erittäin naisellinen ja houkutteleva....ainakin minulle.Olisko sulla snäppiä voidaan jutella lisää siel. Mun on joonas679 tuu jos kiinnostaa
- Anonyymi
Hikinen ylipainoinen ihminen...olit sitten nainen tai mies...kiinnostaako kumppanina? No EI
mikään ei ole seksikkäämpää kuin kurvikas nainen jolla on kunnon leveä perse paksut reidet jotka houkkuttavat niiden väliin nuolemaan jalkoväliä samalla puristelemaan isoja rintoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864