Ala-Siikajärvellä Salmenpellossa on tällä viikolla murtauduttu lukittuun venevajaan ja varastettu mm. Honda 5hv 4-tahti perämoottori, väriltään hopeanharmaa ja moottorikärryt. Varkaat ovat olleet liikkeellä autolla.
Vihjeestä tekijöiden jäljittämiseksi palkkio.
Ilmeisesti seudulla liikkuu varaskopla, joka tulisi saada kiinni.
Murtovarkaita liikkeellä Säyneisissä
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
Hallitsemattoman maahanmuuton johdosta on asuntomurrot ja muu omaisuusrikollisuus lisääntynyt Koillis- ja Pohjois-Savossa. Tähän on tultu, koska rajat ovat auki kaikille. Maa, jossa ei saa omalla maallaan kalastaa ilman lupaa, mutta minne voi kuka tahansa kävellä ilman lupaa on idioottinen johtama.
- Anonyymi
Villissä Lännessä ei hevosvarkaita hirtetty siksi, etteivät enää varastaisi, vaan ettei muut varastaisi enää.
- Anonyymi
Salmenpellossa Ala-Siikajärvellä on murtauduttu useaan kesämökkiin ja rakennukseen viime viikolla. Omaisuutta on anastettu paljon. Pohjois-Savon poliisi on murtomiesten kannoilla. Alkaa "pitkien puukkojen yö" kun rosvot on saatu kiinni.
- Anonyymi
Valtiohan näitä venkuloita elättää. On vapaata ajella yöllä ja päivällä,ja jos vähänkään puolustat tarvittaessa omaisuutta, niin sinuthan kyyditään uhkailusta tai vastaavasta valtionkyydillä kamarille. Ja omaisuuttasi käytetään kiristyksen tavoin korvaus kuluihin jos jotakin teet omaisuutesi puolustukseen.
- Anonyymi
Näillä alueilla on jo vuosia pitänyt itse selvittää rosvojen liikkeet ja rangaistukset joten ainakin yhden rentun kohdalla se tepsi niin hyvin että ei vahingossakaan erehdy enää minun mökkitontille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635