Finavian mukaan Helsinki-Vantaalla on nykyään käytössä bag drop-automaatteja. Norwegianin kotisivujen mukaan heillä onnistuu lähtöselvitys automaatilla, mutta sitten sivuilla mainitaan ainoastaan baggage drop -tiski. Onko tosi ettei norskilla lentävillä ole mahdollisuutta käyttää bag drop-automaattia? Itse olen kerran myöhästynyt koneesta kun piti jonottaa tuntikaupalla tuolle baggage drop-tiskille enkä haluaisi uusintaa tätä katastrofia.
Hki-Vantaa Norwegian Bag Drop-automaatti?
5
3598
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä on niitä lähtöselvitystiskejä ja erikseen Bag Drops-tiskejä. Kun ottaa automaatilta laukkutarrat, kiinnittää ne ja vie laukun bag drop tiskille (missä ei tehdä lähtöselvityksiä), ei siinä mene kuin 5min. Tietenkin on aina mahdollisuus et siellä on joku urvelojengi jumittamassa...
- Anonyymi
Tunti kaupalla? Just joo
- Anonyymi
Että ei ole mahdollista käyttää automaattia vaan pitää mennä tiskille? Tähän ei ole tullut vastausta.
- Anonyymi
Norwegianin lennoilla voi käyttää automaattia ja viedä itse laukkunsa hihnalle Helsinki-Vantaalla. On voinut jo pitkään. Tuo on kerrottu myös Norweagianin verkkosivuilla.
Finavian videolla esimerkkinä on Finnair, sama toimii myös Norwegianilla.
https://youtu.be/J6c8Vhoc38E- Anonyymi
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647