Nurmeksesta kiimaista naista täksi illaksi! Olen 77v
tykkää seksistä
16
84
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kuule fossiili vanhainkotiin mummoja bylsimään
- Anonyymi
Täällä 64v vapaa nainen puutteessa, mihin veisit vai tulisiko luokseni
- Anonyymi
Mo Meillä tai teillä ,molempi käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo Meillä tai teillä ,molempi käy?
Asun porokylässä rivi talossa jäisitkö yöksi
- Anonyymi
osmop kirjoitti:
Minäkin asun porokylässä
Katajatiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun porokylässä rivi talossa jäisitkö yöksi
osmop@suomi24.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katajatiellä
Hei🤔 tunnemme toisemme ainakin ulko näöllisesti eihän siitä haittaa ole. Itselläni kaverin kanssa tuli tänät kun juhli liikaa eikä seksi maistunut.
Anonyymi kirjoitti:
Hei🤔 tunnemme toisemme ainakin ulko näöllisesti eihän siitä haittaa ole. Itselläni kaverin kanssa tuli tänät kun juhli liikaa eikä seksi maistunut.
Ei haittaa,ihan kiva,minulle kelpaat,olisi ihanaa.
Sitten kun seksi tuntuu hyvälle ollaan yhdessä..pusi- Anonyymi
osmop kirjoitti:
Ei haittaa,ihan kiva,minulle kelpaat,olisi ihanaa.
Sitten kun seksi tuntuu hyvälle ollaan yhdessä..pusiSeksi tuntuu aina hyvälle jos molemmat sitä haluaa☺ pusi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi tuntuu aina hyvälle jos molemmat sitä haluaa☺ pusi
Näin on ja kun on harvinaista vielä.
Muutenkin pitää mielialan korkealla,hyväieli tulee.pursiosmop kirjoitti:
Näin on ja kun on harvinaista vielä.
Muutenkin pitää mielialan korkealla,hyväieli tulee.pursiSanat menee sekaisin..pusi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773