Olen aloittanut sukututkimusharrastuksen, nyt kysyisin viisaammilta, mitä lomakkeita täytetään kun haluan hakea isästäni tietoa, koska alle 100 vuotta nuorempiin hakuihin täytyy olla lupa.
Tiedän että käyttölupahakemus täytyy täyttää, sekä rekisteriseloste. Mitä muuta?
Soitin Kansallisarkistoon ja kyselin mitä kaikkea tarvii, nuori poika puhelimessa sanoi että siinä käyttölupahakemuksessa on ohjeet, no eipä ole kerrottu mitä lomakkeita täytyy lisäksi täyttää. En saanut siis tietoa sieltä, joten kysyn palstan lukijoilta josko osaisivat neuvoa. Kiitos etukäteen vastauksista!
Kansallisarkistosta tietoa hakeva
Anonyymi
1
144
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä Portin selvityksessä kerrotaan kaikki http://wiki.narc.fi/portti/index.php/Käyttörajoitus eikä muita papereita tarvita. Osa asiakirjoista on digitaalisina arkiston sisäverkossa, näyttävät, mistä koneelta ne löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657