Olispa upeaa saada sellainen hidas, hellä ja nautinnollinen, eroottinen kokovartalohieronta. Ei mitään pikarunkkuja, vaan kiusoitteleva ja ennen kaikkea eroottinen. Onnellinen loppu olisi todennäköisesti seuraus, vaikkea mikään itestarkoitus.
Kerran olen sellaisen toiseltä mieheltä saanut ja se oli upea kokemus.
Vinkkejä keneltä voisi sellaisen saada Pirkanmaalla?
Eroottinen hieronta mieheltä miehelle
13
1323
Vastaukset
Minä voisin lähteä antamaan tuollaista hierontaa. Kokemusta ei tosin ole, mutta intoa olisi kokeilla.
Asun kyllä Keski-Suomessa, mutta käyn usein esim Tampereella.
Laita viestiä jos kiinnostaa, kerron enemmän itsestäni.
Jkl71@suomi24.fi- Anonyymi
Kiinnostais myös jos pk seudulla olis hieroja.
homeletteri@luukku.com. - Anonyymi
Voisin tulla hieromaan sua hiljaa ja nauttien eroottisesti. Teen hierontakeikkoja myös Pirkanmaalla !
Onnellinen loppu on myös mun halu, voin myös imeä sua!JoonasSalonen kirjoitti:
En halua mitään imutteluja, vaan eroottista hierontaa. Onko sulla hierontapöytää?
Ei ole ja minä haluaisin hierontaa...hmmm mahdollisesti loppuun asti ...
- Anonyymi
Haluan masturboida! Oma puhelin on täällä -=- http://freexcafe.pw/Gay !
- Anonyymi
Onko sulla paikka missä hieroa, hieronta pöytä löytyy ja taitoa hierontaan.
- Anonyymi
Miks ei naisille tarjota? Tarvitaan kans:)
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fi- Anonyymi
jkl71 kirjoitti:
Jos haluat eroottisen hieronnan niin olen valmis sen sinulle antamaan.
Laita vaan viestiä nimimerkki ja 24.fiEroottinen hieronta kelpaisi käytätkö kikkiä. Jyväskylässä olen ukm56v
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164