••• ✍️ 🤔
Tänään oli tavanomainen päivä ..
Aamu alkoi tavanomaisesti, aamurutiini meni sujuvasti ..
ja lähdin aamulla tutun tapaa 🚦 liikennevaloon .. olisin halunnut nähdä vaikka varjon vilauksen hänestä (M) .. mutta ei aina voi onnistua 🤔
Olisit tuonut päivään iloa.
Koulupäivä oli lyhyt, ainoastaan yksi tehtävä, minkä tein nopeasti valmiiksi ja 11.00 pääsin jo kuntosaliin .. tosi helppo päivä ..
Kaikki pitäisi olla OK ..
Mutta, en ole tyytyväinen .. tuntuu että jotain puuttuu, tai jotain on vialla ..
Vähän sellainen tunne, kun pään kohdalla on teloitus kirves odottelemassa ..
Olen vähän hukassa .. Outo 🙄
Rakas päiväkirja .
2
<50
Vastaukset
Ystis....💫
Haluan toivottaa sulle hyvää ja levollista yötä..
Mulla on väsy ja jotenkin paha olla...Toivon etten sairastu. Alan nukkumaan.
Nuku hyvin.😴🌌
🐅Hyvää yötä Tigru 🖐
Ehkä olet vaan tarpeeksi väsynyt kaikesta .. Toivottavasti et sairastu, mutta nuku nyt! 🐑 🐑 🐑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236