Eräs mies siis vaikutti aluksi tosi kiinnostuneelta ja osoittikin sitä eri tavoilla. Sitten yhtäkkiä hänestä tulikin hiljainen ja välttelevä! Hyvä jos edes tervehtii tai edes katsoo silmiin. Leikkiikö hän vain vai mitä?
Miksi mies ei sano mitään?
16
171
Vastaukset
- Anonyymi
Nähtävästi kiinnostus meni ohi.
- Anonyymi
Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?
Ensivaikutelma voi olla joskus väärä,kun paremmin toiseen tutustuu ,saattaa huomata piirteitä luonteessa ,jotka eivät mieleltäkään.
- Anonyymi
Ehkä hänen arkeensa muuttui, tuli uudenlaisia työkuvioita tai harrasteita?
- Anonyymi
Tai mahdollisesti ujostuttaa, meni lukkoon. Sekin on mahdollista.
- Anonyymi
Meneekö se ohi vai oliko se siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö se ohi vai oliko se siinä?
Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sul on yleisavain käytössä, se mahdollistaa vaikka mitä lukkoja avaamaan? Eli osaatko tehdä oikeita asioita, jotka avaavat toisen tunnelukkoja?
Tai sai seksiä muualta. Kummasti rauhoittaa käytöksen!
- Anonyymi
-Mutta mikä voisi tappaa miehen kiinostuksen näinkin nopeasti?-
Löysi paremman. Olet menneen talven lumia. Näin se todellisessa maailmassa vaan menee.- Anonyymi
Jep👍
- Anonyymi
Mitäpä jos kysyisit siltä mieheltä, niin saisit ainakin varmuuden?
- Anonyymi
Kysyä mitä? Jos sitä ei enää kiinosta niin ei kiinosta.
- Anonyymi
Monta verkkoa ollut vesillä ja joku kiinnostavampi nappas kiinni
- Anonyymi
Ehkä et itse ole osoittanut miehelle merkkejä kiinnostuksesta. Ainakaan tarpeeksi.
Mulla on itsellä ollut tilanne, missä luovutin, koska en kokenut naisen olevan kiinnostunut. Eli yksinkertaisesti teet niin, että tuot kiinnostusta enemmän esiin. Selkeämmin kuin tähän asti. Jos se ei auta, niin peli on menetetty luultavasti. - Anonyymi
Miten itse reagoit tuohon miehen kiinnostukseen? Oletko leikkinyt vaikeasti saavutettavaa? Onko sinulla kiinnostusta häntä kohtaan, ja miten olet sitä osoittanut?
Minä olen normaalisti hiljainen ja välttelevä, ja kiinnostuessani jostakusta on esim. helpompi jutella. Sitten taas torjunnan jälkeen se jutteleminenkaan ei tunnu niin mukavalta, ja päädyn taas hiljaiseksi ja vältteleväksi. - Anonyymi
Jatka elämääsi ja anna olla. Mies on yhteyksissä jos kiinnostaa. Saattaa olla taustalla jtn pelailua, joten tuhlaisi aikaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738