kaikki roinaajat näyttää ikälopuilta. sisuskalut myös paskana.
älä roinaa jOS HALUAT näyttään naamasta nuorelta
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Minä roinaan ja näytän nuorelta Ridge Forresterilta.
- Anonyymi
Tapsukka ja mentula on nuoren näkösiä
- Anonyymi
Mistä tiedät kenenkin käytön ja sisuskalujen kunnon?
Taidat itse näyttää ihan p.... ltä.- Anonyymi
Kyllä roinat vanhentaa nopeesti, 3 kuuria niin monelta tippuu hiukset päästä ja naama pöhössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä roinat vanhentaa nopeesti, 3 kuuria niin monelta tippuu hiukset päästä ja naama pöhössä.
Niin tai lopetat tupakan polton, ryyppäämisen ja imppaamisen.
Tai et hanki 50kg ylipainoa mitä sitten pika dieetillä yrität poistaa....
- Anonyymi
Miksi pitäisi näyttää naamasta nuorelta? No juu, roinaamisesta olen kyllä samaa mieltä.
- Anonyymi
Missä kulkee roinaamisen ja terveyskäytön raja?
- Anonyymi
Terveyskäyttöä ei ole.
Siitä on 40vuoden tilastointi ja tutkimus, että jos ei ole ylipainoa eikä keskivartalolihava, tekee vastus harjoittelua, syö monipuolisesti niin testot ei tipu vaikka ikää tulisikin.
Astma lääkkeissä on myös niitä vaihtoehtoja missä ei käytetä doupingin aineita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyskäyttöä ei ole.
Siitä on 40vuoden tilastointi ja tutkimus, että jos ei ole ylipainoa eikä keskivartalolihava, tekee vastus harjoittelua, syö monipuolisesti niin testot ei tipu vaikka ikää tulisikin.
Astma lääkkeissä on myös niitä vaihtoehtoja missä ei käytetä doupingin aineita.Naama meni
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/2b0a737d-2244-4fba-97b5-d683ed6331a3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naama meni
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/2b0a737d-2244-4fba-97b5-d683ed6331a3Minne?
Tarinan opetus:älä ole läski!!
Tuollaisen läskipään kun laihduttaa normaaliksi niin tulee näkyviin sokerin ja silavan runtelema iho.
Mutta kun tripla leuka on nykypäivän normaali.
- Anonyymi
Kannattaa hieroa spermaa naamaan joka ilta. Omakin käy mutta nuorten miesten (ei alle 18 vuotiaiden) on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657