Olen seurustellut noin 3 vuotta. Suhde on ollut välillä vaikea, mutta kokonaisuutena erittäin positiivinen. Hyviä päiviä on paljon ja silloin olemme todella hyviä yhdessä. Muutaman kuukauden välein meillä tulee isoja riitoja, jotka yleensä johtuvat aika pienistä asioista, mutta menevät aina niin pitkälle, että puhutaan erosta hyvin suoraan.
Olen ollut uskollinen. Ainakin tekojen tasolla. Ajatuksena pettäminen on kuitenkin mielessäni todella usein. Pelkään kovasti, että tilaisuuden tullessa petän varmasti. En tiedä tarkkaa syytä miksi. En usko, että varsinaisesti johtuu suhteemme ajoittaisista ongelmista. Ja pidän kumppanistani muutenkin paljon, ulkonäöllisestikin. Hän on joskus sanonut (voimakkaan seksuaalisuuteni tietäen), että jos haluaisin kokeilla jotain toista, niin haluaisi ehdottomasti, että juttelisin asiasta hänen kanssaan, sen sijaan, että tekisin jotain hänen selän takana.
Hävettää kuitenkin ajatuskin siitä, että kertoisin hänelle suoraan, että haluan jotain toista.
Olisi kiva kuulla asiallista keskustelua aiheesta ja vinkkejä tilanteeseeni.
Miksi haluan pettää?
Anonyymi
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ite kerroin että haluan toista. Johan se oma suhdekki parani ja luottamus. Eikä ollu vielä tapahtunu mitään. Mut sinä teet miten teet. Selkeesti aiot pettää joten petä jos haluat... Kanna seuraukset sitten. Suosittelen keskustelemaa sen miehen kanssa. Mun ei tarvinnu.
Noita tulee melkee joka suhteeseen jossakin kohti että normaalia. :)
Toki oma äijä ei oo mikää mustis psyko. Herkkä on mutta kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Hän sitten alkoi tehdä enemmän suhteemme eteen
Niin mun ei yksin tartte.
T. Nainen alle 30 - Anonyymi
Haluan ettet petä vaan otat mut 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657