Moi,
Eli sanon vähän neuvoja kynsien leikkuuseen. Näillä tavoilla olen siis itse saanut leikattua. Kaikille nämä ei varmaan toimi. Ensimmäisessä tavassa kanin ei tarvitse olla sylissä. Eli kanin voi laittaa esim. sängylle. Käännä kani selälleen. Sitten peitä silmät vaikka pyyhkeellä. Pidä toista kättä mahan päällä, jotta kani ei pääse hyppäämään siitä asennosta pois. Sen jälkeen ala varovasti leikata kynsiä vähän kerrallaan. Rauhoita kani ennen kun alat leikata kynsiä. Toisessa tavassa se pitää ottaa syliin. Ota kani syliin seisoma asentoon. Ota kanin jalasta kiinni kun leikkaat kynnet. Tämä tapa voi olla vaikeampi. Aloita aina takajaloista! Eli jos joku ei tiennyt, niin kanilla on yhteensä 18 kynttä. Takajaloissa on molemmissa 4 kynttä. Etujaloissa on myös ns. Peukalokynnet ja ne voi olla vaikeampi leikata.
Kanin kynsien leikkuu
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670