Käykö kauppa talvella?

Anonyymi

Tuli lomautus, joten ajattelin lähteä myymään sitä itteensä. Mutta miten on: käykö kauppa talvella?

Nythän ei joulukuussa tule enää veronpalautuksia. Rahaa palaa jouluviettoon ja sitten alkaa talvilomaa varten säästäminen. Ja eikö helmikuussa tule joulun luotto-ostokset maksuun?

Kannattaa lähteä keikkailemaan pitkin poikin Suomea talvella?

11

97

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä mua ainakin panettaa talvellakin😘

• Anonyymi

Kauppa on vilkasta 12 kk/v

• Tervetuloa Raumalle ❤️

• Mä olen ajatellut samaa, mutta maksaisiko kukaan minulle.

• Anonyymi

Kyllä maksaa ja halukkaita löytyy. Missä??

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maksaa ja halukkaita löytyy. Missä??

Pistä sähköpostiin viestiä.

• Anonyymi

Ei kai halut kato vuodenaikaa... Ei mulla ainaka...

• Anonyymi

Aina käy kunhan pukeudut mikrohameeseen ja saumasukkiin korkkareilla.

• Anonyymi

Me heitetään aina sellainen perinteinen Joulupukki keikka. Muori liikenteessä Joulupukin kanssa. Ollaan paikassa puolesta tunnista tuntiin. Kaverilla on perinteinen Joulupukin maski ja mulla Muorin vetimet. Aamupäivä rasvataan mun peppuaukkoa ja kello kolmelta ensimmäiset paikat. Yleensä lopetetaan siten että viimeinen paikka on kello 03 yöllä jonkun tutun luona. Voidaan jäädä sitten nukkumaan sinne. Paikoissa ekaksi jaetaan lahjat ja sitten isännät vetää mua anukseen.

• Panettaa mut naiset aika ujoja ei ne uskalla miehii tavata. Kerran kävin yhden naisen luona mut se olikin melko ujo ettei hommasta meinannut tulla mitään. Naiset pelkää miehen paksua kullia. Talvella kyllä panettaa useinkin.

• Anonyymi

voisitko terottaa ohuemmaksi että ujommatkin otta sisään nun sykkivän mulkun. ja antaa sun tulla sisään roiskien voimalla. torttuni on aivan märkä odotuksesta muta jos tuo mieheni kohta jot

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4770
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1326
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      87
      1325
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1101
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1036
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      252
      946
    9. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      932
    Aihe