Hei pelaako kukaan kännykkä peliä nimeltä castle clash? Peli on igg:n tekemä. (Älkää aloittako että on kopio clash of clansista sillä ei kiinnosta), itse pelaan kyseistä peliä IOS servulla ja olisi mukava saada suomalaisia yhteen tässä pelissä. Olen pelannut peliä nyt pari vuotta ja mighti abouttiarallaa 750k tällä hetkellä. Guildikin löytyy jonka nimi on Finlands (saa liittyä) tosin ei siellä ole tällä hetkellä yhtään pelaajaa kuin minä.
Kiinnostavaa olisi myös tietää että onko muita ”korkeantason” pelaajia suomessa tällä hetkellä kyseisessä pelissä?
Castle clash IGG Puhelinpeli
Anonyymi
1
122
Vastaukset
- Anonyymi
Hei peli vaikuttaa kiinnostavalta voisin ladata sen niin voitaisi keskustella lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329