Eli oon 14v poika ja koen että perus vetely ei oikeen oo mun juttu. Oisko kellään mitään vinkkejä? Kiitos etukäteen!
Pojat miten istetyydytätte?
9
1064
Vastaukset
- Anonyymi
kokeile vaikka vessapaperirullaa margariinia
- Anonyymi
Miten ois flesu?
- Anonyymi
Kantsii koittaa housujen läpi runkkausta jos perus vetely ei oo hyvä.
- Anonyymi
Boksereiden päältä hierominen tekee kutaa ja valtava laukeaminen
- Anonyymi
Jep. Verkkarit on siihen parhaimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Verkkarit on siihen parhaimmat.
Kyllä nää addun ns. Pieruverkkareita on melko liukasta kangasta ja ohutta, mutta urheiluun tarkoitetut mikrokuitukankaasta valmistetut liukkaat bokserit myös hyvät runkkaamiseen
- Anonyymi
Tee pienestä pyyhkeestä ja kumihanskasta tekopillu, jonka liukastat kunnolla (joko ihan oikealla aineella, öljyllä tms.). Laita parin tyynyn väliin niin että pysyy siinä ja ala puskea.
Toinen juttu on runkata uusissa paikoissa (kauppakeskuksen vessassa, metsässä, jne.) - Anonyymi
Hanki fleshlight. On todellakin hintansa arvoinen.
https://ihmeellinenhuone.fi/fleshlight - Anonyymi
Miten ois jonkun kaverin kanssa yhteisrunkkausta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766