Asiahan on niin, että kyllä mies on taitamaton ellei naiselle hoida orkkua jos toistakin. Itse en toki voi hyvänä sormettajana sekä nuolijana puhua muiden puolesta. Yrittäkää miehet löytää kaksi asiaa siellä alapäässä häärätessänne, niin
voitte yllättää jopa itsenne!
Jos se on vähimmäismäärä arvostuksessa (seksissä) naista kohtaan, niin hoitakaa hyvät miehet edes tuo asia kunnialla:)
Naiselle Orgasmi
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän eunukki muualle satuilemaan
Osui ja upposi;) Ajattelitko että osasit vastata.. huuli ja huuli, hah..
Koitas nyt ryhdistäytyä ja vähän pyyhkäistä vaikka hanskaan, kun muuhunhan
susta taida olla?
Naiset, jotka eivät ole saaneet orgasmia, kertovat haastattelututkimuksissa yleensä teeskennelleensä orgasmia. Useimpiin miehiin se kuulemma menee kuin väärä raha.
- Anonyymi
Onko kirjoittaja kenties juuri SE 10 orkun täti? Kaikista parhaimpia:) Moni ei vaan kestä, yleensä täydellinen RÄJÄHDYS vaatii aika kauan ... mutta on se palkintokin sitten nautinto ... näkisittepäs joskus, kun täti on pari minuuttia IHAN PIHALLA:)))
- Anonyymi
Sama kuin hyvät kiväärit: Tavalliset kertalaukeevat ja 1 2 viedään yleensä metsälle eli "kirkkoon" ... 10 lippaalla oleva puoliautomaatti on "laiton", eli juuri SE jota mielellään pelkästä ilosta paukuttaa ... ja paukuttaa ... ja paukuttaa:)))
Selkeesti LAITON. Paska VALTIO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154