Onko kellä tietoa/kokemusta. Minulla vanha säästöhenkivakuutus joka erääntyy marraskuussa. Tuotosta menee tietty pääomaveroa.
Määrääköhän vakuutuksen erääntymispäivä veron tälle vuodelle vai auttaako jos pyydän pankkia maksamaan sen vasta ensi vuonna jolloin menis ensivuoden verotukseen ?
Verottajalta ei voi kysyä kun sinne ei pääse puhelimella.
Säästöhenkivakuutuksen verokohtelu
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuolla ole väliä. Se pääomatulon veroprosentti on sama tänä ja ensi vuonna.
- Anonyymi
Ehkä kirjoittajalla on vaarassa menna 34 % raja yli. Verottajaan saa kyllä puhelimitsse yhteyden ihan hyvin, mutta niille voi myös lähettää verkkopalvelusta viestin.
- Anonyymi
Milloinkahan olet ollut verottajaan puhelimitse yhteydessä. Minä en ole onnistunut, koko päivää ei voi odottaa puhelimessa ja viel kassakone käy koko ajan.
- Anonyymi
No juu, lopultakin sain verottajan kiinni. Tiedoksi muillekin, maksupäivä määrää verotusvuoden. Joten pyytämällä maksun siirtoa ens vuujelle vältän sen 30 t ylimenevän
osan tyyrimmän veroprosentin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670