Tapa tai tule tapetuksi

Anonyymi

Mikäli koet henkistä tai fyysistä väkivaltaa osaatko pitää puolesi. Minä en.

8

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot hullu

• Taistelun kohtaessani vain juoksisin karkuun. En ole tarpeeksi vahva (vielä) taistellaakseni vastaan

• Anonyymi

On sellaista väkivaltaa jonka edessä joutuu uhrina helposti vaikeuksiin.
      Vaihtoehdot saattavat olla kosto tai kynnysmattona oleminen.
      Mieti kohdallesi tilanne jossa teet parhaasi ja silti joudut muiden mielivallan kohteeksi, ehkä vain siksi että olet liian pätevä ja muut kokeevat itsensä alamittaiseksi kykyjesi takia.
      Yksi esimerkki on tässä, mieti se omalle kohdallesi.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988121/antin-autokoulu---yrittajyys

• Anonyymi

Otsikkosi on sinällään hyvin osuva, tähän aikaan sopiva.
      Tämä yhteiskunta on matkimassa Jenkeistä kaiken sen mikä tekee sairaaksi.
      Lain asiantuntijat haluavat saada aivan tyrannimaisen hallintavallan muihin ihmisiin.
      Siihen ei löydy muuta lääkettä kuin se mitä he itse kerjäävät eli verta nenästään.
      Ei ole muuta keinoa taistella heitä vastaan.

• Anonyymi

Se ei ole helppoa.
      Kansa ei ymmärrä minne ollaan menossa.
      Jenkeistä tänne ollaan matkimassa kaikki se mikä tekee ihmisen sairaaksi
      mutta
      ei mitään siitä mikä siinä hienossa maassa tuo elämää.

Jotkut pelkäävät että kansan vitsaus, vaikeneminen, alkaa murtua ja siksi on kiire tukahduttaa kaikki puheet jotka voisivat paljastaa maamme valheita. Eli, pitää johdatella kansa puhumaan kaikkea turhuutta.

Se ei tapahdu ilman seurauksia. On selkeästi nähtävillä mikä aiheuttaa yhtäkkiset ampumiset Jenkeissä. Se johtuu siitä, kuten Yle kertoi aamun lähetyksessä, vääränlaisen Emoijin lähettäminen tai aiheellinen uhkaus helposti aiheuttaa vankeutta.

Käytännössä se tarkoittaa sitä ettei kannata uhkailla vaan mennä yllärinä tuhoamaan vastaustajat.
      Ilman lain asiantuntijoita maamme olisi paljon terveempi paikka elää. Heidän joukostaan löytyy maamme pahimmat sairastuttajat.

• Anonyymi

kaikkeen vittuiluun oli sitten fyysistä tai psyykkistä nii pitää vastata tuplasti.

• Anonyymi

Nyt pitäisi nähdä ja tarttua todellisiin ongelmiin.

• Anonyymi

Henkistä väkivaltaa eli kiusaamista minä olen sitä mieltä että niin kauheat kuin on vanhemmat niin kauheat on kakaratkin. Jos ei toisia opeteta kunnioittamaan kotona niin mahdotonta sinne päähän on kenenkään toisen vaikuttaa. Kokemuksesta tiedän että kun vanhemmat ovat moukkia niin sehän periytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5327
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      546
      1876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe