Monessa viestissä mietitään ovatko paluumuttajat tervetulleita. Minulle ja suurelle osalle ihmisistä he ovat todellakin tervetulleita. Naapuriinkin muutti nainen poikansa kanssa Tanskasta ja minä nnitelin heitä päätöksestään. Töiden löytyminen ei ollut pienellä paikkakunnalla vaikeaa mutta se että ihmiset ovat niin erilaisai kuin euroopassa, se aiheuttaa pientä kitkaa. Suomessa kun ollaan perikateellisia eikä aina ymmärretä ajatella kaikkien yhteistä hyvää.
Mutta kuten sanottua, minulle ja monelle muulle paluumuuttajavat ovat ilon aihe. Joten, jos suunnittelet paluumuuttoa (eläkeläinen tai työelämässä) niin ota rohkea askel. Vaikka työpaikkaa ei löytyisikään niin meillä on paljon järjestöjä jotka tulevat materiaalisesti. Se yhdistettynä kuntien taloudelliseen tukeen antaa, ei niin leveät, mutta onnelliset raamit elämään Suomessa.
Tervetuloa kaikki paluumuuttajat!!! Etsikää yhteisöistänne ne henkilöt jotka ovat muutostanne iloisia ja kysykää apua/tukea. Ja sitä varmasti saatte. Niin vinkkeinä työpaikoista kuin asunnositakin.
Tervetuloa kaikki paluumuuttajat
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595