Hei olen 12-vuotias tyttö... Miten homma käytännössä toimii. Ideana olisi siis perustaa yritys toiminimellä, tuotteet myytäisiin nettikaupassa ja ostaja maksaisi postikulut. Pankkitiliä en vielä omista, saan varmaan pian. Netistä olen lukenut asiasta, mutta jokaisessa lähteessä kerrotaan että: ”Pitäisi tehdä näin ja näin...” Ei kauheasti auta kun ei tiedä mistä ne hommat hoidetaan. Starttirahaa en tarvitsisi, ja vaikka tarvitsisin niin en saisi. Kaikki fyysiset materiaalit periaatteessa on. Itse yritys ”raami” puuttuu. Nettisivut olisi siis toki tarkoitus koodata. Onko jollain antaa vinkkejä ja apua? Mitä kautta saisin helpoiten homman liikkeelle? Jotain oleellista esim. nettisivuille? Saa kertoa.
Alaikäiselle toiminimi
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Yrityksen perustamiseen tarvitset vanhempiesi myötävaikutusta. Käytännössä toiminimi perustetaan lähettämällä Patentti -ja Rekisterihallitukselle asianmukainen lomake. Alaikäisenä et voi tehdä ilmoitusta verkossa, koska siihen tarvitaan vanhempiesi allekirjoitukset. Tästä asiasta enemmän
https://www.prh.fi/fi/kaupparekisteri/yeh/perustaminen.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329