Montako pesetaa saa yhdellä eurolla? Kun kävin viimeksi Kanarialla v 1996 niin sain vaihdossa sadalla markalla 2500 pesetaa. Taidanpa taas lähteä sinne viikoksi. jos lastenlapset päästävät, lapset ovat jo eläkkeellä ja hoivakodissa. Tosin omakin muisti on hieman heikentynyt. Vieläköhän Franco on Epsanjassa kuninkaana? On se komea mies.
Pesetan kurssi
Anonyymi
5
184
Vastaukset
- Anonyymi
Menipä mutkikkaaksi, mistä luulet löytäväsi euroja?
Minä ainakin ostan pesetoja edelleenkin markoilla. Kuten anonyymit koomikot edellä todistavat, huumorin ja komiikan viljely on todella vaikeaa!
- Anonyymi
Ajat ovat muuttuneet. Juan Carlos on noussut valtaan. Passeja ei enää leimata.
Muutenhan kanarian reissu on kuin aikamatka 70-luvulle.- Anonyymi
Onhan se aika loukku ja siksi kai suomalaisten suosiossa. Ollaan menneisyyteen taipuva kansa.
- Anonyymi
Suomalaiset suosikkibaarit elää siellä edelleen hinnoista päätellen markka-aikaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398