Mielessäni pyörii outoja ajatuksia miten pääsen niistä eroon.
1. Elämällä ei ole mitään järkeä, koska se kuitenkin loppuu (Ihan sama elääkö äärimmäisessä köyhyydessä tai vankilan eristyssellissä vai ei) (Olen alkunut miettiä myös tuonpuoleisen olemassaoloa tämän takia)
2. Introventti ei voi juoda kokista, koska kokis on amerikkalainen ja stereotyyppinen amerikkalainen on ekstrovertti tai vastaavasti ekstrovertti ei voi käydä saunassa, koska sauna kuuluu suomalaiseen kulttuuriin ja stereotyyppinen suomalainen on introventti
3. Jos aikamatkustus ei ole mahdollinen, niin myöskään televisio, radio, mikroaaltouuni ei ole mahdollisia
4. En voi luottaa mihinkään. Jos tilastoissa lukee, että 92% omistaa mikroaaltouunin en voi luottaa siihen, onko luku lähempänä nollaa tai sataa.
5. Jos ei tiedä että jotakin laitetta ei saa käyttää ei myöskään tiedä saako tappaa tai varastaa.
Oudot ajatukset
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614