Pojan kaveri

Anonyymi

Olen 44-v rouva. Kävin kylpylässä...Pojan kaveri oli siellä, näin sen ensin porealtaissa...Mikä mies siitä kasvanu. Kun hän nousi altaasta, mikä pullotus sillä uikkareissa!
Menin höyrysaunaan, niin tämä nuori tuli sinne perässä. Pojalla varmaan yli 20 cm kalua löysänä!seisoskeli, et varmaan näin sen. Tuli siihen lähelle jalat levällään. Istui viereen ja otti kalustaan kiinni ja käänsi reiden päälle Jutteli niitä näitä, Mikä näky! Sheivattu pitkä ja paksu kalu karvasen reiden päällä.Mua kyllä kiihotti näky....sit kysy suoraan haluisinko seksii. Menin ihan hämilleen, asia jäi siihen. Nyt kyl kiihottas ajatus. Sano, vielä et aina oon kiihottanu sitä!!!!
Uskaltaisko , tekis kyl mieli...18v poika

23

5065

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeile vaan poikaa! Nuoret kundit hyviä tyydyttäjiä, mulla 20v poika leluna. Sillä kans yli 20 cm ja paksu. Nautin, oon 44v varattu rouva.

• Anonyymi

Ehdottomasti kannattaa kokeilla ... ;)

• Anonyymi

Sillälailla vanhat kurpat täällä jauhaa pashaa

• Kun poika kerran kysyi, haluaisitko seksiä, ja sinä haluat, on perin vaikea ymmärtää, miksi kieltäytyisit.

• Anonyymi

Ei muuta kun otat yhteyttä siihen. Poikakin haluais vanhempaa rouvaa ja voisit opettaa sitä monissa asioissa.

• Voi sitä kokeilla oman ikäisen miehen kanssa :)

• Anonyymi

Olisihan se mahtavaa päästä paneen tuon ikästä naista.

• Anonyymi

Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaiskos pari vuotta nuorempi?

Kyllä kelpais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kelpais.

Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
        Oletko millainen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinuun saisi yhteyden, s-postia?
        Oletko millainen mies?

Laita postia.. tutustutaan siellä.

• Anonyymi kirjoitti:

Laita postia.. tutustutaan siellä.

Laita postia, tutustutaan siellä.

• Kokeile ehdottomasti.

• Anonyymi

Laitahan sitte viestiä kuinka kävi ja oliko nautinnollinen hetki pojan kanssa.

• Maistuisko vähän vanhempi herra?

• 40v 187 / 76 19/5 urheilinen

• Anonyymi

Täällä naista joka ottaisi 23v kundin seurakseen?

• Nainen 44 ja poika 20, nautinnollista...

• Anonyymi

Sairasta

• Anonyymi

Aloituksen on kirjoittanut 12v poika joka näkee märkiä unia äitistään!

Jos tuo olisi ollut totta, niin asia olisi edennyt naisen vastauksen mukaan! Tuo nainen olisi vastanut kyllä!

• Anonyymi

Laita viestiä teukka76@hotmail.com.jos haluat isoo

• Anonyymi

Sussa urpossa ole mitään isoa kuin mätäpaise hartioittesi välissä

• Anonyymi

Tapasin kylpylässä nelikymppisen naisen. Se tuli juttelee kun olin yksin sielä. Vanhempien kanssa olin mutta he olivat ravintolassa omilla menoillaan.
      Nainen kyseli ikäni ja muut. Kerroin täyttäneeni 16 keväällä.
      Sain häneltä seksiä. Hänen tehtävänsä oli hankkia miehelleen poika-seksi seuraa. Kokemus oli hämmentävä ja miellyttävä.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe