Mikä tekee miehestä vetävän?

Anonyymi

hän on miehekkäästi cool,
arvostaa naisia,
on herrasmies,
on kerrallaan yhden naisen mies ja
on seksikäs omassa itsevarmuudessaan,
jossa ei ole tippaakaan itsekorostusta.
Kaikki lipevät naistennaurattajat ei ole cool.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Ei puhu existä, ei käy huorilla, huomioi oman naisensa ja ja ja ja
      Ei ole olemassa?

• No tuskin kukaan existään puhuu, tai käy huorissa jos on nainen josta välittää, itse en oo koskaan käyny, kun ei ole ollut tarvetta. Jokainen mies huomioi sen oman naisensa ja on kohtelias ja näyttää sen että välittää. Oikeasti en tiedä minkälaisia ne "muut" miehet on. puhun vain omasta puolestani ja siitä minkälainen mä oon.

• Iltasanomien mukaan, kun mies käyttää Sauvage Parfumia, niin monelta daamilta (seuralaiselta) lähtee "pöksyt" jalasta tosi nopeasti.

• Anonyymi

Kirjaan tämän ylös punaiseen muistikirjaani👌🏼

• Anonyymi

Osaa kuunnella, on kiinnostunut naisen ajatuksista ja elämästä, empaattinen. Näkee omat virheensä, eikä syyllistä naista. Vastuuntuntoinen. Hallitsee päihteidenkäyttönsä. Huumorintajuinen, mutta osaa nauraa myös itselleen. Ei kai vaan liikaa vaadittu? 🤔

• Anonyymi

Missä tuollaisia? Pikemminkin harvinaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuollaisia? Pikemminkin harvinaisia!

Taidan kuolla vanhuuteen, ennen kuin löytyy. En kyllä enää etsikään, kun en kestä enempiä pettymyksiä 😉

• Anonyymi

Mää oon ain siunannu et mää en ole naine. Niil on kamalast ain ongelmii .Millo on mikäki paikka rempallas ja kerra kuukaures ne o täysi hallittemattomis. Maailma syrjis niit ain jollai tappaa.
      Millo on pal pienempi palkka mu muil ja aseme huonomipi jok suhtees ja toisinas joutus kävelemmää viel maha pystys.
      Eik noiti geenikkää ole yhtäläise ku miehil. Meet vanhetaa arvokkaas ja meitil miehil sentäs auttas kuivil pysymisee parisuhe,mut nasil ei sekkää ku geeni o semmottis ku on. Kyl mu kamalast sääliks käy noitii naisii ,mu se takkii ne si varsi onki hettassii ku ovatte hiukka tommottis siipirkkossii.

https://yle.fi/uutiset/3-11072959

• Anonyymi

Olipas kivasti kirjoitettu 😄 Toivottavasti ymmärrät naisia muuallakin, kuin vain täällä palstoilla 😄👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipas kivasti kirjoitettu 😄 Toivottavasti ymmärrät naisia muuallakin, kuin vain täällä palstoilla 😄👍

Tosin tuosta arvokkaasti vanhenemisesta olen eri mieltä! 😄

• Anonyymi

Aitous on aina kiinnostavaa. On oma itsensä. Huomioi muut kanssaihmiset. Ahneus, pinnallinen ajattelutapa, oman edun tavoittelu ei ole miehekästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6315
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2611
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1123
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      79
      1087
    6. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      301
      1074
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      60
      1068
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      78
      983
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      66