Mv lehdessä uutisoitiin, että viime viikolla maahanmuuttajista koostunu jengi oli pahoinpidelly paikallisen pojan sairaalakuntoon. Missäpäin Kuusamoa tämä jengi liikkuu ja mihin aikaa?
Kuusamon matujengi
6
659
Vastaukset
- Anonyymi
Onko totta?
- Anonyymi
No lue itse Mitä-vittua lehdestä, kaiken lisäks olivat nöyryytäneet
nuolettammalla kengän pohjat, aivan niinkuin matut ovat tehneet jo pitkään
Ruatissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lue itse Mitä-vittua lehdestä, kaiken lisäks olivat nöyryytäneet
nuolettammalla kengän pohjat, aivan niinkuin matut ovat tehneet jo pitkään
Ruatissa.Eihän oikeat miehet anna tuollaista tapahtua vaan lampaat ja luuserit. Miten tälläinen voidaan hyväksyä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän oikeat miehet anna tuollaista tapahtua vaan lampaat ja luuserit. Miten tälläinen voidaan hyväksyä ?
Oo samaa mieltä mutta ketkä ne lampaat ja luuserit ovat mainitkaa nimiä.
- Anonyymi
Mitäs jos pp-persut nyt ihan vaan koettaisivat rauhoittua.
- Anonyymi
Pizzanpaistajia ja siivojia sekä taxihusuja nämä harvat töissä olevat moniosaajat, esimerkillistä toimintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667