nyt niin toivon itselleni paljosti voimaa ja jaksamista puurtaa läpi tämän viimeisen vaiheen. oon selvillä toisen pelaamisesta tunteillani ja katkaisin tietyt välit ja nyt alan rakentamaan minääni ehjäksi. tiedän kaiken ja tiedän tarvitsevani voimaa jaksaa tilanne yli. voin psyykkisesti heikosti kaiken ymmärrettyäni mutta aion selvitä enkä jäädä kuoppaan. kamalia ponnisteluja vaatii ja oon ihan rikki kaikesta tiedostamisestani. empatiakyvyttömyys ihmisessä on kauhea asia kohdata. se satuttaa ja hajottaa. ihan palasiksi. vuosia oon katsonut ja nyt pystyn toteamaan että on juostava kauas.. oon hakenut myös apua jaksamiseen. en voi ymmärtää miten joku voi olla niin tunteeton elämässään. tässä kohti voin kokemani perusteella todeta että se tosiaan on niin että jos lähdet narsistin luota pois, haluat irtaantua niin hänelle se ei ole ok asia ja tekee kaikkensa satuttaakseen lisää.
..kun narsisti ei saa tahtoaan läpi
Anonyymi
0
230
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647