Miten hoidella sievästi

Anonyymi

Miten pääsen eroon ikävästä ukosta joka valehtelee silmät avoimina ja pokkana? Sitäkään en tajua kun sillä on vaimo joka antaa sen juosta naisissa. Eikä ukko tajua kun yritän vihjailla "mitä vaimo tuumii tästä? Kuvottaa nähdä sen kuvia ja poistin fasesta juuri sen takia. Eikö miehet osaa vai onko tuo valheellinen elämä todella tuon arvoista. Toki myönnän oman osuuteni tilanteen syntyyn mutta olin itse herkässä tilanteessa ja sekaisin. Nyt kun vaimokin on puolellani ja ymmärtää tilanteen emme ole saaneet sen valehteluja loppumaan. Onko mt ongelmia silloin?

5

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin vaimo on edes tietoinen ukon touhuista. Sinä voit olla viestin saattajana ja kertoa vaimolle

• Anonyymi

Onhan noita päästään sairaita ukkoja, jotka kaikin mahdollisin keinoin valehtelemalla ja lipevästi kehumalla yrittävät päästä ihan kenen tahansa naisen sänkyyn. Meilläkin on töissä sellanen työpaikan sonni, joka oikeasti yrittää ihan kaikkia. Laittaa facella viestiä ja kehuu kauniiksi ja upeaksi kaikkia 20 vuotta itseään nuorempia muijia. Valehtelee ja ruikuttaa kuinka huonosti menee muijan kanssa. Varmaan menee, kun äijä juoksee vieraita panemassa ihan häpeemättä. Ihan pimee tyyppi. Jos sille vastaa jotain, niin se kuvittelee, että siitä on kiinnostunut. Ällöttävä tyyppi. En oo vastannut mitään pitkään aikaan, ja aina kun se jossain näkee, niin kohta tulee lipevä viesti. Niin, millä pääsee eroon, sen minäkin haluaisin tietää.

• Anonyymi

Tuollaisia henkisesti sairaita tai harkien iljettävästi käyttäytyviä ihmisiä, ikävä kyllä, on olemassa.
      Parasta suhtautua heihin vain kintaalla viittaamalla.
      Jos on aivan pakko olla työ paikalla heidän kanssaan tekemisissä, vain keskittäydy työ asioiden puhumiseen. Heti kun tuo iljettävyys suuntaa keskustelun muualle, vain jätä se yksin- poistu hoitamaan omia hommiasi.

On vaikea ymmärtää kuinka kukaan haluluaisi tuollaisia omiin some-yhteyksiinsä!!!!!

• Anonyymi

Ne kaikki varmaan luulee olevansa ainoita, joille se viestiä laittaa 😂

• Anonyymi

On erikoista kun nuo läähättäjät ei ymmärrä sitä että yleensä naiset pitää heitä ällöttävinä. Kukaan kunnon nainen ei heitä halua. Samankaltaiset horonaiset vain voi heihin sortua kun ei parempaa saa. Luulevat itse olevansa naisten lemmikkejä ja suosittujakin. Ei ole tervettä, seksiaddikteja ja heikkoja narsisteja läpeensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60