Olen jo pitkään haaveillut hyvästä antoisasta seksisuhteesta itseäni vanhemman naisen kanssa. Sellaisesta vakituisen satunnaisesta missä molemmilla on oma elämä, mutta pidetään hauskaa ja nautitaan yhdessä aina kun voidaan.
Mistähän sivustolta parhaiten löytyisi kumppani jota kiinnostaa heti lähtökohtaisesti vain seksiseura ja ystävyys sen tiimoilta? Uskoisin kuitenkin myös naisia löytyvän jotka ajattelevat samoin.
Satakunnan alueella olis kundi joka on valmiina, nimimerkki ja tämän firman meili aloitetaan sieltä.
PS.Teksti on osittain lainattu toisesta "narusta"mutta juurikin oma fetissi määritelmä,olen heikkona kypsempiin ja fiksuihin naisiin.
Ja toinen ääripää on nuoret juuri 18-22v silloin voi taas jakaa kokemusta, erittäin kiihottavaa kummin päin hyvänsä.
Nainen 45-75v vapaa tai varattu
10
97
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoittaisin sulle oitis, jos et asuisi niin kaukana, paitsi että sulta putosi nimimerkki johonkin.
Se riutuva nainen- Anonyymi
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaukana riutuva nainen on,Mies hki
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Ja tietysti terve mieli terveessä ruumiissa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä riudun. Olen ollut omillani pitkään ja aion pysyäkin, vakituista helpotusta puutteeseen vain kaipaan.
Mua kiinnostaisi itsevarma ja varmaotteinen mies joka tietää mitä naiselle tehdä kun sellaisen käsittelyynsä saa.
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
- Anonyymi
Duracell001 kirjoitti:
Kiinnostais minuakin... Laita viestiä nim.merk. Postiin.... Olen 45v.
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen hoikka suunnilleen täyspäinen nainen parhaassa iässä, viisikymppinen.Moi, täällä olisi sulle mukava ja varmaotteinen 36v mies Pääkaupunkiseudulta.
Vakituinen seksikumppani arjen kiireen keskelle kuulostaisi siltä, mitä itsekin haen.Anonyymi kirjoitti:
Et haluaisi vähän laveammin kertoa itsestäsi jotain? Pari täysimittaista lausetta?
Laita postiin viestii vastailen mielelläni...
Minäkin on mies joka haluan tavata nainen joka on 50 - 65 v vanha!
Vai katos nimimerkki??
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577390Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393670Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3832082Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681864- 871508
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841411- 911310
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621261- 811164