Hyvä oikoreitti on ajaa, vaikka joku asukas muuta väittää. Kannattaa ainakik kokeilla.
Painiityn läpi Vihdintielle
8
61
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ymmärrän, mutta auton kannalta suora tie on parempi ei höylätä jarruja eikä töysyjä
- Anonyymi
Voit työntää ne töysyt vaikka prrseeseessi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit työntää ne töysyt vaikka prrseeseessi.
Jes. Erilaisten asioiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on taas palannut foorumille. Missä olet ollut viimeaikoina, kun näitä älykkäitä kommenttejasi et ole jakanut täällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jes. Erilaisten asioiden perseeseen työntämisestä fantasioiva kaveri on taas palannut foorumille. Missä olet ollut viimeaikoina, kun näitä älykkäitä kommenttejasi et ole jakanut täällä?
Taitaa olla sama kaveri, joka pippelistä fantasioi niin, että se pitää mainita jokaisessa kommentissaan. Näitä outoja yksilöitä on jokaisella keskustelupalstalla. Heidän tarkoitusperistään ei ole varmaa tietoa, mutta ilmeisesti tyydytystä ja nautintoa saavat kommenteistaan ja tietysti saamastaan palautteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla sama kaveri, joka pippelistä fantasioi niin, että se pitää mainita jokaisessa kommentissaan. Näitä outoja yksilöitä on jokaisella keskustelupalstalla. Heidän tarkoitusperistään ei ole varmaa tietoa, mutta ilmeisesti tyydytystä ja nautintoa saavat kommenteistaan ja tietysti saamastaan palautteesta.
Sitä ei tiedä onko sama henkilö kyseessä, mutta tuo sama tyyppi vastaa niille aina hyvin suurella innolla. Ei tarvitse arvailla, mikä on hänelle tärkeää.
- Anonyymi
Kyllä tiet on tehty ajettaviksi. Oma vika jos takapiha on läpiajoväylän varressa.
Pääväylät, kuten Kehä 1 ja Vihdintie ruuhkautuvat. Silloin jokainen auto, joka valitsee toisen reitin, vähentää pääväylän ruuhkaa. Vastaavasti liikennekuormitus lisääntyy siellä, mihin kaupunkisuunnittelija ei sitä halunnut. Ristiriita on sovittamaton. Kaupunkibulevardi lienee huonoin mahdollinen ratkaisu. Autoilijoilla ei ole hauskaa, kun liikenne ei vedä. Asukkailla ei ole hauskaa, kun liikennettä on liikaa.
- Anonyymi
Kaiken pitää olla sallittua, mitä ei ole erikseen estetty. Kiellot ovat syvältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009