Torstaina 5. joulukuuta julkistetaan uusi Nokia-älypuhelin, Nokia Mobile vahvistaa Twitterissä. Sitä, mikä malli tuloillaan on, ei kuitenkaan vielä tiedetä.
https://mobiili.fi/2019/11/22/uusi-nokia-puhelin-tulossa-5-joulukuuta/?fbclid=IwAR0tfh75YeSmOam3dkyF8-0HR9zl61fWqjshIMNWZ0ZmNwQXb35G4RldUpM
Uusi Nokia-puhelin tulossa
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
Nokian pakko nostaa pian hintoja varsinkin jos aikovat käyttää uusimpia ja kalleimpia prosessoreja, tekevät vieläkin tappiota. Onhan noissa varaa nostaa kun myyvät paljon halvemmalla mitä kilpailijat vastaavalla tekniikalla, mutta huonompilaatuisia.
- Anonyymi
Jep, Nokian osake nousussa tänään, kertovat pian mittavasta yhteistyösopimuksesta 5G-verkkoihin liittyen. Ja nyt jännitetään myös Italiaa, ei ehkä sittenkään putoa pois Italian 5G-verkkojen rakentamisesta!! Ostin nokiaa kun oli hieman yli 3 euroa, analyytikoiden mukaan osake tulee nousemaan hyvin ensi kesään mennessä!!
- Anonyymi
Ei taida kuitenkaan HMD:n ja Nokian kurssit ja sopimukset vaikuttaa paljon toisiinsa. Nokia myy nimeään nyt jo TV:lle Intiassa ja muillekin tuotteille. Varmistavatkohan itse että kaikki laitteen brändin tasoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida kuitenkaan HMD:n ja Nokian kurssit ja sopimukset vaikuttaa paljon toisiinsa. Nokia myy nimeään nyt jo TV:lle Intiassa ja muillekin tuotteille. Varmistavatkohan itse että kaikki laitteen brändin tasoisia.
eipä ne varmistaneet aikanaan omiakaan tuotteitaan, esim n97 ja muut romut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657