Onko kokemusta?
Olen yrittänyt etsiä alle kouluikäisen huoneeseen pitkäaikaista sänkyä, jossa myös aikuinen voi nukkua.
Ollaan nukuttu vielä toistaiseksi perhepedissä, joten luulen, että tuo släkt voisi toimia iltasadun lukemisessa ja jos itsekin sinne sitten nukahtaisi, niin olisi ainakin peti, eikä joku sängyn reuna, alla.
Lisäksi tarvitsemme mummille vierasvuoteen, joten pääosin tuossa lisävuoteessa nukkuisi aikuinen. Kestääkö ja toimiiko?
Onko helppo työntää se lisäpeti sängyn alle lapsen jo nukkuessa, vai onko siihen liian äänekäs?
Ollaan myös mietitty kerrossänkyä tai parvea, mutta itseäni ei oikein tuo ajatus innosta, koska lapsi haluaa lukea iltasadun vierekkäin, eikä sieltä yläpedistä poistuminen yöllä innosta. Lisäksi yläsängyn petaaminen inhottaa jo ajatuksena. Mutta sinne alle saisi kätevästi sen mummun vieraspedin :).
Vai olisiko suositella muita hyviä ja käytännöllisiä sänkyjä lapselle 5v - teini, jotka toimii ja kestää ja joista lapsikin pitää :). Mitään parin vuoden höpötystä en haluaisi nyt hankkia.
Ikean släkt sänky, parvisänky tmv
Anonyymi
2
2547
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sänkyyn päädyit?
- Anonyymi
Ihan sama tilanne ja samoja asioita pohdin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670