Tapaus Baltzar

Anonyymi

Oletteko panneet merkille, että kulttuurineuvos Veijo Baltzarin itsekehittelemä oppi, kokemuspohjainen filosofia, sisältää paljon samanlaisia elementtejä, joista mm. Sam Vaknin puhuu käsitellessään narsismia ja narsistien metodeja hankkia uhreja mm. vahva sitouttaminen, manipulointi, riippuvuuden luominen, alistaminen, epävakaus, kaksoisidosviestintä, kilpailuvietti, kontrollointi, houkuttelu, esineellestäminen.

Edit: Baltzar pitää itseään "satiirisena narsistina" (Tiedonantaja/Marko Korvela "Mustalaisten ääni" 2.3.2018)

https://m.facebook.com/VeijoBaltzar1/posts/1929004590443703

7

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ns. mustaa psykologiaa, jota erikoispalvelut käyttävät Suomessa vähempiarvoisiksi katsomiaan kansalaisia vastaan

• Anonyymi

Musta kaikki ei ole rasismia mitä ihmisestä voi sanoa.
      Diagnoosi voisi tuossa olla jo puolustus...

• Anonyymi

ainiin, mun nikki jäi pois.

💡Musta_kaikki

• Anonyymi

Narsisti rakentelee ympärilleen hovin, jota aivopesee ja tanssittaa oman pillinsä mukaan. Kyseinen tapaus on ollut poikkeuksellisen taitava hurmaamaan päättäjiä ja heruttelemaan näitä. Nähtävissä on myös kuinka sokeasti narsistin mahdollistajat tukevat jumalointinsa kohdetta. Siinä ei ilmiannot ole paljoa painaneet, kun suhteet ovat olleet kunnossa.

• Anonyymi

En puhu politiikkaa mut perussuomalaisten politiikka perustuu kanssa narsismiin. Heidän viestintä on jatkuvasti toisten haukkumista ja provosointia saaden ihmisiä puolelleen lammaslaumana toistamaan samaa mantraa. Jatkuva uhriutuminen ja valittaminen ettei saa tehdä sitä ja tätä sekä mitään vastuuta ei oteta tekemisistä.

Politiikkahan on aina ollut ihmisten manipuloimista jotta saa omaa valtaa mut erityisesti persuilla näkee selvän kaavan tekniikoihin joita narsistit käyttävät. Lammaslauma toistaa mantraa tämäkin sataa persujen laariin vaikka ne ei tee mitään. Heidän viestintä perustuu pelkojen ja uhkakuvien luomiseen jolla saa vaikutettua ihmisten tunteisiin.

• aito narsisti ei tarvitse hovia, Hän on täydellinen ihan itsensä kanssa....
        se ei välttämättä tee narsistista kusipäätä - valinta-asioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60