Oletteko panneet merkille, että kulttuurineuvos Veijo Baltzarin itsekehittelemä oppi, kokemuspohjainen filosofia, sisältää paljon samanlaisia elementtejä, joista mm. Sam Vaknin puhuu käsitellessään narsismia ja narsistien metodeja hankkia uhreja mm. vahva sitouttaminen, manipulointi, riippuvuuden luominen, alistaminen, epävakaus, kaksoisidosviestintä, kilpailuvietti, kontrollointi, houkuttelu, esineellestäminen.
Edit: Baltzar pitää itseään "satiirisena narsistina" (Tiedonantaja/Marko Korvela "Mustalaisten ääni" 2.3.2018)
https://m.facebook.com/VeijoBaltzar1/posts/1929004590443703
Tapaus Baltzar
7
92
Vastaukset
ns. mustaa psykologiaa, jota erikoispalvelut käyttävät Suomessa vähempiarvoisiksi katsomiaan kansalaisia vastaan
ainiin, mun tavaramerkki jäi pois, terkkui ilkkikselle
https://www.youtube.com/watch?v=3DTOwbYHc-0
- Anonyymi
Musta kaikki ei ole rasismia mitä ihmisestä voi sanoa.
Diagnoosi voisi tuossa olla jo puolustus...- Anonyymi
ainiin, mun nikki jäi pois.
💡Musta_kaikki
- Anonyymi
Narsisti rakentelee ympärilleen hovin, jota aivopesee ja tanssittaa oman pillinsä mukaan. Kyseinen tapaus on ollut poikkeuksellisen taitava hurmaamaan päättäjiä ja heruttelemaan näitä. Nähtävissä on myös kuinka sokeasti narsistin mahdollistajat tukevat jumalointinsa kohdetta. Siinä ei ilmiannot ole paljoa painaneet, kun suhteet ovat olleet kunnossa.
- Anonyymi
En puhu politiikkaa mut perussuomalaisten politiikka perustuu kanssa narsismiin. Heidän viestintä on jatkuvasti toisten haukkumista ja provosointia saaden ihmisiä puolelleen lammaslaumana toistamaan samaa mantraa. Jatkuva uhriutuminen ja valittaminen ettei saa tehdä sitä ja tätä sekä mitään vastuuta ei oteta tekemisistä.
Politiikkahan on aina ollut ihmisten manipuloimista jotta saa omaa valtaa mut erityisesti persuilla näkee selvän kaavan tekniikoihin joita narsistit käyttävät. Lammaslauma toistaa mantraa tämäkin sataa persujen laariin vaikka ne ei tee mitään. Heidän viestintä perustuu pelkojen ja uhkakuvien luomiseen jolla saa vaikutettua ihmisten tunteisiin. aito narsisti ei tarvitse hovia, Hän on täydellinen ihan itsensä kanssa....
se ei välttämättä tee narsistista kusipäätä - valinta-asioita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657