Kanimme on ollut tavattoman nirso aiemmin, ostin sille puukepin, mutta siitä se ei välittänyt.
Nyt löysin kaupasta omenapuun oksia, sellaisia pikkupalasia. Alkuun se ei välittänyt niistäkään, mutta rupesi sitten syömään niistä kuoria. Tämä on hyvä, että hampaat kuluu.
Aiemmin mulla oli chinchilloja, jotka myöskin vähät välittävät monista puunpaloista/oksista, mitä niille toi.
Joskus ostin myös loofahin (jonkunlainen merisieni?) kanille leluksi, muttei se siitäkään välittänyt.
Nyt olen hankkinut myös pehmeän harjan ja kamman, joilla välillä kampailen kaniani. Suhtautuu ihan hyvin tähän. Aika vähän on takkuja. Sillä on ollut karvanlähtöaika.
Kani syö puun oksia
Anonyymi
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670