Näemmekö huomenna kenties?
Vanha nainen miettii...
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin tähdistä ja ne sano että näät sen jonkun.
- Anonyymi
Sinuako miettii ja paljonko sitä ikäeroa oikein olikaan?
- Anonyymi
Kaihi vie vanhemmiten näön, eos.
- Anonyymi
Kerro vaan aika ja paikka.
- Anonyymi
Etkö tiedä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä?
Vuorokaudessa on 24h. Siinä on arpomista.
Vanha nainen hunningolla?
- Anonyymi
Olisi hunningolla jo, jos toinen osapuoli suoraan pyytäis.
- Anonyymi
Ei nähdä :(
- Anonyymi
Miten vanha??
- Anonyymi
40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
40
Suomeksi 52 /ko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomeksi 52 /ko
Ja saameksi 652, siltä ainakin jo tuntuu.
- Anonyymi
Ei välttämättä huomenna. 🤔 Perjantaina tai ensi viikolla ehkä?
- Anonyymi
Pitäiskö mun selvitä siihen asti😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö mun selvitä siihen asti😁
Joo? 😅 Ei se minullekaan helppoa ole.
- Anonyymi
Näitkö hänet? Ja jos näit, minä päivänä?
- Anonyymi
To ja pe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
To ja pe
Vanha nainen kärsii ikäväänsä salaa, salaa kaikilta ympärillään olevilta ihmisiltä. Siitä huolimatta kaikki näkevät että jotain on hänen maailmassaan tapahtunut. Hän on muuttunut. Vaikka hän itse kuinka miettii ja vääntää asiaa, on mielessä vain "hän" .
- Anonyymi
Ei mieti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104