Katsotaan mitä sieltä löytyy...
Nyt aletaan ennustamaan kädestä!
14
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin näyttäuisi, että on vesi laitettu poikki.
- Anonyymi
Ihan sama, tämä loppuu tähän iltaan... nyt vaan tuli mitta täyteen tätä paskaa.
Kumpi käsi?
- Anonyymi
Se on enää ihan sama. Ei koskaan mitään hyvää, ei koskaan. Pelkkää paskaa päivästä toiseen. Miksi kukaan enää haluaisi yhtäkään vierelle säätämään. Yksinäisyys ja kirkas mieli on jotain mitä ei voi rahalla mitata.
Anonyymi kirjoitti:
Se on enää ihan sama. Ei koskaan mitään hyvää, ei koskaan. Pelkkää paskaa päivästä toiseen. Miksi kukaan enää haluaisi yhtäkään vierelle säätämään. Yksinäisyys ja kirkas mieli on jotain mitä ei voi rahalla mitata.
Minäpä ennustan.
Se hyvä tulee kun on tullakseen kun sitä vähiten odottaa.
Niin minulle ainakin paha tuli.Anonyymi kirjoitti:
voi sinua rakasta ystävää
Sitruunabasilica kirjoitti:
Ei kai vaan välikäsi, mikä se sitten onkaan.
ouh. Välikätenäkö?
Selvitellä tilanne.😓- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ouh. Välikätenäkö?
Selvitellä tilanne.😓Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
Anonyymi kirjoitti:
Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
Katso kun teet nimimerkin erotankin sut täältä.🤔
Anonyymi kirjoitti:
Hei suksi sä valtakunta vittuun mun postauksista. Tästä on ennenki juteltu!
En usko, että olet noin empaattikyvytön tajuamaan asiaa.
- Anonyymi
Ole tietämättään risu- miehenä ja saavuta kaikki se hyvä mitä annetaan. Työttymyys, paha olo kavereiden menetys, useita kymmeniä sairauksia, kaikki mahdolliset sairaudet eikä koskaan hymyä iloa tai mitään. Ole risu- mies se on elämää suoraan perseestä. Kiitti vitusti äiti ja isä! Olette tuhonneet elämäni!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa risu-mies?
- Anonyymi
Mä en luota palstan ennustajiin!
Kävin oikeella ennustajalla!
Ja näin ne hommat sitten etenee joulukuussa 2019
https://youtu.be/70kKZXrHRrM
Mulle ennustettiin Joulukuusta yllätyksiä täynnä olevaa kuukautta. Intohimoista ja rakkauden täyteistä. Jotain suurta tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081