Minulla on hyvin ahdistava tilanne päällä. Olen ihastunut mieheen, joka tavattuamme kertoi etsivänsä tositarkoituksella naista loppuelämäkseen. Ehdin ihastua ja rakastua häneen voimakkaasti, kunnes hän sanoi olevansa kiinnostunut polyamoriasta (ei siis avoimesta suhteesta, vaan siitä että voi olla rakastunut useampaan ihmiseen yhtä aikaa)
- Hän haluaa kanssani naimisiin ja lapsia pian, joten en koe että hän olisi minun kanssani hyväksikäytön takia
- Tämä ei ole ajankohtaista, vasta sitten kun lapset on hankittu, noin 5-10 v päästä, tällä hetkellä muut eivät häntä kiinnosta
- Hän on luvannut käydä tekemässä steriislaation itselleen kun olemme hankkineet lapset ja ennen kun hän aloittaa suhteen toisen naisen kanssa, jotta vahinkoraskauksilta vältytään
- Mies on tehnyt itselleen ja minulle rehellisyyslupauksen
-minkälaisia ajatuksia/ neuvoja teillä olisi tähän tilanteeseen? Myöskin mahdollisen tulevan avioliiton suhteen?
Mies on kiinnostunut polyamoriasta
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667