Hei, onko kenelläkään kokemuksia kys. yrityksestä? Sohvakaluston haku Ikeasta olisi ideana, lähtisin itse mukaan kantamaan. Eläkelläisenä en omista autoa.
Kokemuksia turakointi.dy.fi yrityksestä
13
951
Vastaukset
- Anonyymi
Saisko tarkempia yhteystietoja yrityksestä.
On tarvetta muuttoavulle ?
Eläkeläinen vanhusvanahus, miekiin olen, mutta mutta, linkistä otsikon pääsee sinne, ja siellä on, tietoja.
https://turakointi.dy.fi/
- Anonyymi
Muutto lähestyy. Apu tarpeen?
Miten tämän avuliaan ihmisen löytää? - Anonyymi
Olispa hauska nimi urakointi firmalle. Tiedähäntä sitten millaisia mielikuvia nimi herättäisi ; Turakointi :-)
- Anonyymi
kyllä minäkin muuttoja teen lapinlahdella
- Anonyymi
Ruusut ovat punaisia ?
Sinivuokot ovat sinisiä ?
Ihan sama. Ihmisoikeudet ovat ihmisoikeuksia.
Minä rakastan ihmisoikeuksia - Anonyymi
Mahtavaa ! Yrittäjärohkeutta. Näin työttömät loppuu !
- Anonyymi
Jälkimmäinen uutinen suoraan kissanpäiviltä.
- Anonyymi
Muutto edessä täältäkö apu ? Yhteystiedot hakusessa.
Timo - Anonyymi
EI OLE
- Anonyymi
e oooooooooooooooooo
- Anonyymi
Sami tyrkkäs mainoksen ja kommentoi itse? Jos sieltä Ikeasta sen sohvan tarttee niin, Kuljetus Kari Rönkkö, useita autoja joka päivä Kuopio-iisalmi välillä. Sen halvempaaei hevin löydä.
Jos sohva lähelle kirkonkylän keskustaa jää niin Iisalmen Kuriirikuljetus Pu, joka päivä auto ajaa Iisalmi-Kuopio-iisalmi välin vähintään kerran. - Anonyymi
siinäpä vasta hyvä, luotettava firma.
Kannatetaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854