Aiotteko vaan olla kotona vaan pitäiskö teidänkin mennä vaan baariin jotta näkisitte muutakin elämää?
Mitäs yksinäiset sinkut viikonloppuna?
45
292
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin pitää olutta käydä juomassa jossain, Siellä voi katsella kaihoisasti kadun ihmisvilinää ja tuntea olevansa täysin irrallaan kaikesta tuosta. Ei ole yksinäisellä miehellä enää mitään mahdollisuuksia saada seuraa - onneksi voi vielä juomisella lievittää surua ja yksinäisyyttä tai toisaalta kärjistää sitä ikävän tunnetta jonka jälkeen tavallinen yksinäisyys tuntuukin siedettävältä.
- Anonyymi
TV on hyvä ajanviete arkeen ja viikonloppuun, siihen vähän aerobista liikuntaa, ehkä jopa saunomistakin ja hyvät unet kruunaa päivän. Huomenna on sit virkeä olo uuteen päivään.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla voi löytää kumppanin.
- Anonyymi
olen 54 vuoti a s olen raitis t marita
- Anonyymi
Minä lähden naisen kanssa viettämään rentouttavaa viikonloppua kulttuurin merkeissä. Ätmit menköön vaikka viinaa juomaan kapakkaan. Siellä kapakassahan on yksi Ratto-Raija kera kymmenen viinamiehen.
Viinamiehet kisaavat keskenänsä kuka pääsee Ratto-Raijan kanssa saatille: https://www.youtube.com/watch?v=xyYdWVSsR4s - Anonyymi
Olen baarit nähnyt. Mukavampaa kotona. Baariko muka elämää.
- Anonyymi
Baarit on ohi mun elämässä. Kävin baareissa alle 35 vuotiaana mut sitten lopetin ja olen nyt 44 v. löysin tyttöystäväni bussista36 v kun olin menos konserttiin ja join siinä siiderii bussin takaosassa kun nainen kysyi onko mulla lisää siiderii. Oli joten tarjosin naiselle ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Elämäni aikana olen kaks naista iskenyt baarissa nuorempana.
- Anonyymi
Ainakin pitää olutta käydä juomassa jossain, Siellä voi katsella kaihoisasti kadun ihmisvilinää ja tuntea olevansa täysin irrallaan kaikesta tuosta. Ei ole yksinäisellä miehellä enää mitään mahdollisuuksia saada seuraa - onneksi voi vielä juomisella lievittää surua ja yksinäisyyttä tai toisaalta kärjistää sitä ikävän tunnetta jonka jälkeen tavallinen yksinäisyys tuntuukin siedettävältä.---
Kerropa nyt ja perustele miksi koet noin? Että yksinäisellä miehellä ei ole mahdollisuuksia saada seuraa. Kerro miksi ei? Perustele vastauksesi järkevästi.
Mitä olet tehnyt yksinäisyytesi poistamisen tai lieventämisen eteen? Ja jos et mitään niin miksi?
Mikä sinua estää tekemästä mitään? Omat päähänpinttymäsi ja oletuksesi toisista ihmisistä. Omat ennakkoasenteesi. Oma negatiivisuutesi: ei kannata edes yrittää. Ei se kuitenkaan. Ei hyödytä. Jne.
Miksi juuri sinä olet niin mahdoton ja epäonnistunut ja huono? Kuka sinut sellaiseksi tuomitsee? Sinä itse! Mutta luultavasti olet niitä ihmisiä jotka nauttivat itsesäälistä.
Koet saavasi nautintoa itsesi ruoskimisesta ja halventamisesta. Näille ihmisille on aivan sama mitä heille sanoo, tulos on plus miinus nolla. Voin vain kertoa, että itseään säälivä negatiivinen ihminen näkyy kauas eikä todellakaan ole puoleensavetävä.- Anonyymi
Olen yrittänyt ties mistä Tinderistä ja nettitreffeistä saada seuraa ja baarissakin olen ollut aina joskus tarjolla. Onhan siinä nyt yritystä mielestäni.
- Anonyymi
Kämpän jos imuroisi niin olisi vähemmän villakoiria. Ja päivällä kirjastoon lukemaan päivän lehdet. Samalla liikuntaa. Sitten illemmalla kai netissä lukemassa mitä toiset yhtä nyhjäkkeet kirjoittaa.
Nainen jätti jo viikon tutustumisen jälkeen. Oli nähty aiemmin 10 v sitten. Ja sitä ennen 5 v aiemmin. Aina sama syy: en ole kusipää.
Viinaa en viitsi juoda, kaljakin alkaa jo riittää sanoo munuaiset. Ja veriarvot...
Eikä niillä naista saisikaan. Vaikka ei kyllä muutenkaan.- Anonyymi
En minäkään saa naista.oon töis tienaan hyvin, ja pitkä mies. Naiset ikinä kyllästy,mus on vikaa.
Illansuussa pitäisi raahustaa joulujuhliin. Ei kyllä hirveästi kiinnostaisi, paljon pariskuntia ja muutama sinkku. Sinkut suurimmalta osin samaa sukupuolta ja jos vanhat merkit pitää paikkansa niin aikalailla työasiapainotteista keskustelua on luvassa; eli pitkähkö ilta edessä.
Taidan ottaa salikassin mukaan ja lähteä sieltä treenaamaan kun muut lähtevät baariin.- Anonyymi
Ja salilta salikissa kainaloon salikassi toises kainalos..
- Anonyymi
Kaverin kanssa saunaan, muuten vaan kotona. Viime viikonloppuna olin Dingon konsertissa. Hyvä meininki, Nipa kunnon rokkiäijä ja mahtavaa kuulla kasariklassikot livenä!!!
- Anonyymi
Meen kai saunaan yksin ja sit yksin baariin, kun ei ole naistakaan.
- Anonyymi
Olen 42v ikisinkkumies. Ikinä en ole baareissa käynyt naisia iskemässä. Ehkä 3 kertaa elämässä käyny baarissa päiväsaikaan. Kerran yksi vanha koulukaveri tuli moikkaamaan ja käytiin yksillä. En kyllä itse juonut mitään. Kerran oli treffeillä alkuillasta yhdessä baarissa. Ei siitä mitään tullut mut joku tunti istuttiin juteltiin. Kolmas kerta oli joskus illalla seitsemän maissa käväsin kaupungilla tylsyyttäni ja menin yhteen baariin ja join siiderin. Ei tapahtunut mitään ja oli hiljaista. Läksin pois. Siinä se.
En käy baareissa/bilettämässä, koska nukun mielummin yöni ja liikun muutenkin päiväsaikaan ja näin maksimoin turvallisuuteeni. Ikinä en ole saanut turpaani tai tapellut kenenkään kanssa. Joten hyvin on toiminut. En siis ole käynyt bilettämässä/iskemässä naisia baareissa koskaan. Enkä käy. Ei kiinnosta.
Naisia en ole juurikaan tapaillut. Joskus 2000-luvun alussa netin kautta pari naista treffasin. Mitään ei tullut. Mutta nyt viimeiseen 13 vuoteen en ole käynyt missään enkä käy. Kerran elämässäni seurustelin 3 kk:n ajan. Seksiä kerran. Siinä minun kokemukseni seksistä ja parisuhteessa. Todellista rakkautta/rakastelua en ole ikinä kokenut enkä seksiä ilman kondomia. Yksin hautaan asti siis menen.
Nyt on kiva vapaa ja pelasin tuossa äsken jälleen kerran loistavaa Halo Combat Evolved Anniversary -peliä Xbox One:lla. Sain sen läpi tuossa. Halo 2:sta sitten seuraavaksi. Master Chief collectionissa on parhaat versiot näistä peleistä.
Eli ilta menee pelaten ja taidan jonkun leffan tai sarjan jakson katsella myös tässä. Hyvin siis saan aikani kulumaan kyllä.
Tämä on elämääni. Arkipäivät töissä ja vapaa-aika menee aina hautaan asti siten miten juuri tuossa kuvailin päiväni toimia. Leffat, sarjat, videopelit, kirjat, kitara, kotitreenailu. EI kiinnosta muu elämä tuolla jossain. Elän tässä, yksin, omassa rauhassa, vapaudessa ilman nalkutusta ja turhia velvollisuuksia. Mukavaa. Näin loppuun asti. Piste. - Anonyymi
Noniin, nyt sen viikonlopun voi varmaan katsoa jo menneen. Kello on jo yksitoista Sunnuntai iltana.
Viikonlopun kooste: Perjantaina kävin päivällä pistäytymässä kaupungilla ruokaostoksilla, kahvilla, ja Alkosta pullo punkkua. Illalla kävin siskon luona kuuntelemassa viikon tapahtumat, ja yöllä laahustin kotiin. Eilen siivosin, ja tein läpimän ruuan, illalla punkkupullo auki, ja siinänä tuo ilta sitten mateli tv:tä katsellen. Tämä päivä on sitten mennytkin tässä kotona puuhaten kaikenlaista.
Kaikki ovat tyytyväisiä. Sisko, ja hänen teinit ovat nähneet, että on se tyyppi vielä hengissä. Vanhukset kuuli sen siskolta, kun mutsi soitti siskolle minun ollessa siellä. Taas saa viikon jatkaa omaa rauhallista eloaan, kun on käynyt muutaman tunnin sosiaalisoitumassa. - Anonyymi
Olin baarissa yksin, en saanut naista, yksinäisen ätmin elämä on paskaa.
- Anonyymi
Pakko olla yksin kotona kun naiset haluaa viinamiehii ja ketjupolttajan. Vittu te naiset olette saakelin nirsoja perkele.
- Anonyymi
<naista tapailin
- Anonyymi
en minä menen bariin ei ole mun asia t marita
- Anonyymi
En ole yksinäinen, enkä muutenkaan pidä humalaisesta seurasta. Ei siis liene tarpeellista.
- Anonyymi
en mene baarin t marita
- Anonyymi
en olen raitis t marita
- Anonyymi
hyvin menee t marita
- Anonyymi
En tiedä, olenko epäsosiaalinen, mutta miksi ihmeessä menisin baariin, jos voin nautiskella alkoholia yksin kotona? Vihaan ihmisiä, vihaan hälinää, vihaan ihmisjoukkoja. Jopa normaali kaupassakäynti ahdistaa hitusen, kun ihmisä parveilee ympärillä. Kauppareissut teen aina niin nopeasti kuin mahdollista.
Viikonlopun suunnitelmat:
- Eilen perjantaina illalla join 0,375 l kuohuviiniä humaltumistarkoituksella ja katsoin huonoa elokuvaa, jonka lopetin kesken.
- Tänään ajattelin 4 tuntia aikuisviihteen katseluun ja 2 tuntia onanointiin.
- Huomenna sunnuntaina menen yksin elokuviin.
Joka päivä käyn yksin lenkillä ja liikun paljon. En jumita koko aikaa kotona. Eilen kävelin 15 kilometriä. Tänään kävelen ehkä vain 10 kilometriä.- Anonyymi
Kyllähän tuossa on yleisen ahdistustilan tunnelmaa. Jos tuon kuitenkin onanoinnein hoitaa, niin onko sitä edes tarve muuksi muuttaa, ellet koe kärsiväsi tilanteesta?
Kauppareissuissa ahdistaa eniten se kaupankäynti. Mä oon aina vihannu kaupankäyntiä ja huijaamista. Ennen oli rauhallisempaa, paikallinen kauppias tunsi asiakkaansa, lähi puuseppä teki keittokalusteet ja kyläseppä takoi pihalyhdyn. Hyvin noi on kestäny yli 40 vuotta. Pientä pintakunnostusta kaipaa vaan. Ja muutaman uuden saranan. Mutta ei herätä luottamusta noi k profin vietnamilaiset saranat. Lyhty pitää hioo ja maalata. Maalia sentäs saa kotimaista vielä.
Sitten tuli nää jättimarketit. Ei muuta kuin rahaa aattele. oli syytteessä seksuaalisesta häirinnästäkin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuossa on yleisen ahdistustilan tunnelmaa. Jos tuon kuitenkin onanoinnein hoitaa, niin onko sitä edes tarve muuksi muuttaa, ellet koe kärsiväsi tilanteesta?
En koe kärsiväni tilanteesta. Muut eivät ehkä usko, mutta elän unelmaani. Työssäkäynti pois lukien saan tehdä joka hetki ihan mitä huvittaa. Kukaan ei ole kertomassa, mitä pitäisi tehdä.
Kuulostamatta itsekkäältä hedonistilta, onko suurempaa vapautta kuin itse saada päättää joka päivä mitä tekee tai ei tee? Huomenna vaihdan kesärenkaat. Kukaan ei kerro minulle, milloin renkaat pitäisi vaihtaa. Vaihdan nastattomat talvirenkaani kesärenkaisiin huomenna.
On kiva saada päättää, mitä tekee. Tällä hetkellä syön Fazer Thins 70 % tummasuklaata ja juon Plevna Panimon simaa 5,0 %. Suklaa on hyvää, mutta sima aivan hirveää.
Seuraavaksi lähden lenkille. Olen tänään kävellyt vasta 7 kilometriä. Kymppi pitää saada täyteen. Sitten vois katsella aikuisviihdettä ja saunoa.
Ehkä minun pitäisi hakeutua hoitoon. Ymmärrän itsekin, ettei mikään mitä teen ole normaalia, vaikka hetkittäin siltä näyttäisi, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koe kärsiväni tilanteesta. Muut eivät ehkä usko, mutta elän unelmaani. Työssäkäynti pois lukien saan tehdä joka hetki ihan mitä huvittaa. Kukaan ei ole kertomassa, mitä pitäisi tehdä.
Kuulostamatta itsekkäältä hedonistilta, onko suurempaa vapautta kuin itse saada päättää joka päivä mitä tekee tai ei tee? Huomenna vaihdan kesärenkaat. Kukaan ei kerro minulle, milloin renkaat pitäisi vaihtaa. Vaihdan nastattomat talvirenkaani kesärenkaisiin huomenna.
On kiva saada päättää, mitä tekee. Tällä hetkellä syön Fazer Thins 70 % tummasuklaata ja juon Plevna Panimon simaa 5,0 %. Suklaa on hyvää, mutta sima aivan hirveää.
Seuraavaksi lähden lenkille. Olen tänään kävellyt vasta 7 kilometriä. Kymppi pitää saada täyteen. Sitten vois katsella aikuisviihdettä ja saunoa.
Ehkä minun pitäisi hakeutua hoitoon. Ymmärrän itsekin, ettei mikään mitä teen ole normaalia, vaikka hetkittäin siltä näyttäisi,Minusta tuo kuulostaa ihan normaalilta.
Tietenkin jos baarikin ois sellanen, että sillä ois kasvot, niin vois mennä. En muista joku Tuula tai pirkko tai joku vanha nainen, niin oli baari, siinä oli tunnelmaa. Ei halunnu jäädä eläkkeelle, kuolemaansa asti piti.
No en tiedä olenko niin yksinäinen sinkku, mutta pitkästä aikaa siemailen punaviiniä ja kuuntelen musiikkia. Ihan hyvää vaihtelua.
JeroP kirjoitti:
Punaviiniä? Siinä voi olla pää kipeenä huomena.
Juu, no ei tuosta ole aiemmin tullut.
JeroP kirjoitti:
Punaviiniä? Siinä voi olla pää kipeenä huomena.
Juu, no ei tuosta ole aiemmin tullut. Ei ole kovin tanniinista.
- Anonyymi
Kotona on hyvä olla. Ei jaksa ihmislaumoja.
No ei ne nyt välttämättä niin päättömiä laumoja oo. Mua ärsyttää baareissa eniten se, etten yksinkertasesti kuule.
- Anonyymi
moi laita viesti minulle olen 55 vuotias nainen helsingistä saitko viestin minulta t marita
- Anonyymi
moi laita minulle olen 55 vuotias nainen ja vihreet silmät ota pian yhttyä olen helsinkistä t marita
- Anonyymi
harrastavat seksiä nisen kanssa, kun yksinäisyys ei ole plun puufrwerra, vaan sen runsautta paremminkin
- Anonyymi
avioliitossa oleskelija on aina piluton ukko...
minä en ehkä ole yksinäinen kuin avioliitto-ewiska piluron pippwl - Anonyymi
avioliitto on kullitoman merkki..
mutta niin jooh hyvällä mallilla joku peli kaupungin tyttöjen kanssa idea on ihan hyvällä hauskalla mallilla tuo idea.. - AnonyymiUUSI
moi laita minulle viesti olen 55 vuotias nainen helsingistä saiko viestin t marita
- AnonyymiUUSI
Minä en usko että yksinäistä sinkkua on ollenkaan olemassakaan, se on vain jonkun mielisairaan mielikuvitustuote heh
- AnonyymiUUSI
reppanat menee baariin mä herään aamulla aikaisten lenkille kun suomen kesä alkaa oll parhaimmillaan reppanat makoilee sängyssä krapuloissaan silloin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308