Mun mielestäni Jussi kaikesta ihanin
Jussi on ihana
9
961
Vastaukset
- Still_Alive
Nii on...
- mieeee
no on ihan yli-ihana
- minä täällä, kuka siellä...
otko se sinä enary negativen entiseltä foorumilta??? tuu ihmeessä uuteen foorumiin!!! se on löytyy sivulta seittemäntoista uniklubin yleistä jutustelua, negativettäjät tänne- foorumista!! ;)
- Enary86
Nimi.minä täällä...,mä taidan olla siellä.Kävin uudella foorumilla jutustelemassa niin innoissaan
- Nimetön
Niin siis jos tarkotat jussi69....... Vastaa jos voit.... Haluutko olla tämmösen 17wee hesalaisen likan kamu...??
- Enary86
Nimimerkki Nimetön,mä voin olla sun kamu kun sä kerran kysyit multa;)
- anniina
jussi on ihan vastustamaton
- Neuvolatäti
Kuinkas sen laulajan/biisintekijän ulkoinen olemus vaikuttaa itse musiikkiin? Miksi teinitytöt aina "ihastuvat" johonkin rocklaulajaan ja sitten toitottavat bändin loistavuuttaa kaikkialla nolaten itsensä pahasti :S Tämä on ystävällinen neuvo teille, kuunnelkaa sitä musiikkia, älkää imagoa. Samoin, etsikää bändejä, älkää kuunnelko radioiden soittolistoja. Olette kuin lammaskatras.
- Uniklubi-fani
Jussi on niin ihana!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625