ei edelleenkään parempi

mä oon yrittänyt tehdä kaikkeni, että saisin ikävät asiat unohtumaan. mutta ei tunnu tulevan mitään liikunta poistaa vaan hetkellisesti tuskan ja ahdistuken. en kuitenkaan ole sortunut entisiin virheisiin. tää vuosi on potkinut oikein urakalla päähän meni työt meni kämppä meni rahat meni aivan kaikki. tulin siihen tulokseen että vuodelta 2020 en odota mitään menee vituiksi kuitenkin. onni ei taida olla minua varten ihme että olen edes hengissä. en enää edes luota itseeni . voiko enää elämä parantua ja löytää onnen. onko mitään keinoa saada enää elämä luistamaan parempaan suuntaan vai pitäisikö jo luovuttaa kokonaan...

2

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

Hyvä, että kirjoitit tilanteestasi tänne! Et ketonut tilanteestasi kovinkaan paljoa, etkä myös sitä oletko saanut tilanteeseen jotakin apua. Keskustelu ulkopuolisen tahon kanssa voisi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.

Tässä tiedoksesi pari paikkaa, jos haluat jutella tilanteestasi ulkopuolisen tahon kanssa. Näihin voit olla yhtyedessä matalalla kynnyksellä ja anonyymisti:

- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/

Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

- Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.

Voimia tilanteeseesi ja avun hakemiseen!

Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Anonyymi

Ei ne taida yrittämällä unohtua.
      Toisaalta se on "luonnon laki" että joutuu kärsimään virheistään. Jos ei niin kävisi, olisi se lopulta vahingollista.
      Itselläni ollut suunnilleen sama tilanne mutta muiden mielivaltaisuuden takia. Kosto on jo pitkään ollut mielessä ja suunnitteilla.

Vaikeudet ja kärsimys tietysti myös opettaa ja vahvistaa, jos niihin suhtautuu oikein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60