Löytyisikö täältä etsimäni sielunsisko :)
Oletko kiinnostunut vaatetus-ja sisustusalan trendeistä ja haluaisit itsekkin toimia jollain luovalla alalla (ompelu, neulominen, askartelu, huonekalujen kunnostaminen tms.)? Oletko haaveillut ehkä alanvaihdosta ja omasta yrityksestä?
Sinulla on paljon ideoita, ja olet myös itsekkin taitava käsistäsi.
Etsin yrittäjähenkistä naisihmistä, jolla olisi samankaltaisia visioita, uskoa ja luottoa omiin kykyihin, olet ahkera ja sinulta löytyy halua tehdä haaveista viimein totta.
Minä etsin juuri sinua!
Täällä samanlainen "hullu", joka on kyllästynyt nykyiseen elämäntilanteeseen ja haluaa perustaa luovan yrityksen, mutta liikekumppani ja rohkeus yrittää yksin puuttuu. Anna ilmi itsesi, jos olet etsimäni henkilö!
Lähdetään yhdessä tekemään jotain suurta....
Oletko luova esteetikko Turun seudulta ja sinua kiinnostaisi yrittäjyys?
Anonyymi
0
61
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657