Olisihan Antin jo Mäntsälä kokemuksen perusteella, ettei kepu rosvojenkin kanssa tule toimeen ja jarruttajia koko oikeisto !?
Perus-Suomalaisista oli ollut suuriapu ja rehellisempiä !?
Tämänkin poistetaan aloituksena, kuin edellinen sekosanaisempana,kepu lapsiperheiden rosvojen toimesta !?
Antti Rinne haki hallituksen eroa emävalehtelia Sauli Niinistöltä, näin Suomessa !?
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Antti jäi kiinni housut kintuissa, mutta edelleenkään ei näe toimissaan mitään väärää.
En se minä ollut, se oli Pirkka...🙈🙈 mites Kittilä, entä 1996- Anonyymi
Voi voi,jos ne syytteet mitä Atti sai, ei Keskustan johto rehellisyydessä pärjäis, rosvouksessa kyllä,tuomittukin !?
- Anonyymi
Entä miltä tililtä puhelinlasku tulikaan maksettua...onhan näitä. Kun luottamuksen menettää, niin se leikki aina loppuu siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä miltä tililtä puhelinlasku tulikaan maksettua...onhan näitä. Kun luottamuksen menettää, niin se leikki aina loppuu siihen.
Mitähän tuokin piti tarkoittaa, mutta olet kuitenkin kommunistien hyvinvointivaltion lakryppään nauttia ,vaikka et sitäkään tunnusta !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän tuokin piti tarkoittaa, mutta olet kuitenkin kommunistien hyvinvointivaltion lakryppään nauttia ,vaikka et sitäkään tunnusta !?
Antti Kaikkonen ja Matti Vanhanen kuittasi vaalirahaa Nuorisosäätiöltä, valtion takaama järjestö......konkurssin partaalla.
Luottamus? Sitä tää Vanhanen hakee. ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645