Shakespearen näytelmästä muistamme, kun Hamlet kohotti pääkallon ja lausui tuon otsikossa ilmituomani kohtalokkaan, ilmeisen retorisen kysymyksen. Vastaus, onko sitä, ja jos on, niin onko se oikea, ja jos on, niin kenen mielestä se on oikea, ja jos ei ole, niin mitä sitten ?
Puuron voisilmä vai hillosilmä (?)
9
82
Vastaukset
- Anonyymi
Hillosilmä
- Anonyymi
Voisilmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisilmä
Puusilmä :DD
- Anonyymi
Kärnä hajottaa koko persesilmän saatuan tarpeeksi tyttelien ja Haaviston öykkäröinnistä.
- Anonyymi
Kärnä, Haavisto, persesilmä....? Voi helvetti!
- Anonyymi
No sekös sateenkaarimajuria kiehtookin? Taitaisi olla kuitenkin eläkeläishöppänälle kaksi kerralla ihan liikaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sekös sateenkaarimajuria kiehtookin? Taitaisi olla kuitenkin eläkeläishöppänälle kaksi kerralla ihan liikaa....
Kepun pomohan on kohta Sateenkaari-Sanna. Marin on ihan hyvä johtaja sinulle pankomajuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepun pomohan on kohta Sateenkaari-Sanna. Marin on ihan hyvä johtaja sinulle pankomajuri.
Ei Sanna ole haluttua tyyliä vaikka sateenkaarelainen onkin, eipä kiinnosta.
heh, vain oikein pankomajuri, sanoo Pankkolängvitsi.
t. Jorma 30 cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Sanna ole haluttua tyyliä vaikka sateenkaarelainen onkin, eipä kiinnosta.
heh, vain oikein pankomajuri, sanoo Pankkolängvitsi.
t. Jorma 30 cmPankkomajuri, Pankkolängvitsi, Jorma 30 cm......
Nyt kiljuputelin korkki kiinni. Saa näemmä vanhan äijänkääkän kuvittelemaan heteronaisestakin lepakon. Onko tullut Persu-Putkosen kanssa yhdessä törpöteltyä, kun molemmilla lepakot mielissä? Toisella ne ovat jopa räjähdelleet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184